Specifinę mokymosi negalią turintys vaikai priskiriami moksleivių, turinčių mokymosi negalių grupei. Tokie vaikai yra guvūs, supratingi, gerai orientuojasi aplinkoje ir socialinėse situacijose, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir dar ilgai daro specifines, sunkiai įveikiamas klaidas.
Šio darbo tikslas – apibūdinti specifines mokymosi negalias, jų atpažinimą ir ugdymo kryptis.
• Remiantis literatūra išanalizuoti kas būdinga audiovizualinių procesų sutrikimų turintiems mokiniams.
• Remiantis literatūra išsiaiškinti kaip galima padėti mokiniams turintiems specifinę mokymosi negalią.
Mokiniai turintys specifinių mokymosi negalių yra guvūs, supratingi, gerai orientuojasi aplinkoje ir socialinėse situacijose, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir dar ilgai daro specifines,sunkiai įveikiamas klaidas.
Specifinė mokymosi negalė konstatuojama, kai:
1. Bendrieji intelektiniai moksleivio gebėjimai pakankami, tačiau labai netolygiai susiformavę;
2. Būdingi ryškūs specifiniai vieno ar kelių pažinimo procesų ar savireguliacijos sutrikimai, kurie trukdo mokiniui visavertiškai naudotis savo potencinėmis galimybėmis – gerai susiformavusiais intelektiniais gebėjimais;
3. Išryškėja gilus akademinis (mokymosi atsilikimas – realūs moksleivio mokymosi pasiekimai prastesni, nei būtų galima prognozuoti pagal intelektinių gebėjimų lygį; programinis atsilikimas gali būti vieneri dveji metai, o itin netinkamomis aplinkybėmis ir daugiau;
4. Būdinga neryški neurologinė simptomatika, kuri ir yra specifinių pažinimo procesų ar savireguliacijos sutrikimų priežastis;
5. Sutrikęs ne visų įgūdžių, mokėjimų, gebėjimų, o tik tam tikrų jų grupių formavimasis (sutrikimams būdingas lokalumas) – kai kurie mokiniai sunkiau išmoksta skaityti, kiti rašyti, treti – skaičiuoti arba daro tik tam tikro tipo klaidas mokydamiesi bet kurio iš šių dalykų.
Vaikai, turintys specifinių mokymosi negalių, anksčiau Lietuvoje buvo interpretuojami
kaip lėtai psichiškai bręstantys. Geresnis šių grupių mokinių pažinimas, jų problemų esmės ir įvairovės suvokimas leidžia diferencijuoti lėtai psichiškai bręstančius vaikus nuo turinčių specifinių mokymosi negalių.
Moksleivių, turinčių specifinių mokymosi negalių ypatumai:
1. Būdingi pažinimo ar savireguliacijos procesų sutrikimai. Įspūdį, jog mokinio vystymasis lėtesnis, sudaro menki mokymosi pasiekimai, kuriais jis 1-2 metais atsilieka nuo bendraamžių;
2. Specifiniai pažinimo procesų ir savireguliacijos sutrikimai sukelia labai įvairius...
Šį darbą sudaro 2203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!