Diplominiai darbai

8–10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacijos ypatumai profesinio apsisprendimo aspektu

10   (1 atsiliepimai)
Ištrauka

2008
PADĖKA
Labai džiaugiuosi, kad socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto dėstytojai, sudarė galimybę studijuoti šiame fakultete, ir leido tobulėti kaip asmenybei.
Nuoširdžiai dėkoju bakalauro darbo vadovui lekt. E Elijošiui, kuris labai rūpinosi ir davė daug vertingų patarimų, pavyzdžių ir pastabų. Jo dėka galėjau tobulėti. Nuoširdus ačiū.
Studentė Violeta Matulaitienė
Bakalauro darbo santrauka
Bakalauro darbe analizuojami VIII–X klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacija profesijos apsisprendimo aspektu. Tema aktuali, nes nuo mokymosi motyvų priklauso mokinių mokymosi rezultatai, o nuo jų ir tolimesnė karjera. Ugdant jauno žmogaus individualybę, jo intelektą ir gebėjimus, pirmiausia tenka jį pažinti, kad sudarytume palankias mokymosi sąlygas, individualizuotume mokymąsi, siektume išsilavinimo kokybės ir mokymosi visą gyvenimą, sampratos. Suformuluotos hipotezės, kad 1) šiuo metu bendrojo lavinimo mokyklose organizuojamos ugdymo profesinei karjerai veiklos nepakanka; 2) dauguma bendrojo lavinimo mokyklas baigiančių specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių išmoktų sąmoningai pasirinkti profesiją.
Šiame darbe siekiama atskleisti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvaciją ir jos įtaką planuojant karjerą.
Tyrimo tikslas – įvertinti VIII-X klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus profesijos apsisprendimo aspektu.
Tyrime dalyvavo 100 VIII–X klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių.
Anketinės apklausos metodu tirta, koks specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių yra mokymosi motyvacijos lygis, jų sprendimas pasirenkant profesiją. Analizuojant tyrimo duomenis, ieškota ryšio tarp mokymosi motyvacijos ir profesijos apsisprendimo.
Atlikus tiriamąjį darbą bei apžvelgus gautus rezultatus galima teigti, kad dauguma specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių motyvuotai lanko mokyklą ir mokosi. Jie gerai žino ir supranta, kad nuo mokymosi rezultatų priklausys profesijos pasirinkimas, suvokia, kad už jų profesinę karjerą pirmiausia yra atsakingi jie patys, nors įtakos turi ir tėvai, ir artimieji, ir draugai. Mokinių poreikis planuoti profesijos apsisprendimą yra žemas, todėl jį gerinti privalo mokykla. Tai numatyta ir Lietuvos profesinio orientavimo strategijoje.
Įvadas
Nuolat kintančioje šio laikmečio visuomenėje ir mokykloje ieškoma vis naujų kelių švietimo reformoms, kurių tikslas – savarankiška, jau mokykloje save kūrybiškai išskleidžianti asmenybė, turinti mokymosi visą gyvenimą nuostatą....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11226 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Bakalauro darbo santrauka 3
  • Įvadas 4
  • 1 skyrius. 8-10 klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumai pasirenkant profesiją 6
  • 1.1. 8–10 klasių moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, bendra charakteristika 6
  • 1.2. Motyvo ir motyvacijos samprata 8
  • 1.2.1. Mokymosi motyvacijos formavimosi prielaidos 11
  • 1.2.2. 8–10 klasių ugdytinių teigiamos mokymosi motyvacijos palaikymas 13
  • 1.3. Profesijos apsisprendimą sąlygojantys veiksniai 19
  • 1.3.1. Pagrindiniai pasirengimo karjerai principai 23
  • 1.3.2. Mokinių rengimosi karjerai svarba 25
  • 2 skyrius. 8 – 10 klasių moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacijos ypatumų tyrimas profesijos apsisprendimo aspektu 26
  • 2.1. Tyrimo metodika 26
  • 2.2. Tyrimo dalyviai 26
  • 2.3. 8–10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacija, profesijos apsisprendimas 27
  • 2.3.1. Mokymosi motyvacijos vertinimas 27
  • 2.3.2. Profesijos apsisprendimo aspektai 31
  • Išvados 40
  • Literatūra 42
  • Summary 45
  • Priedai 46

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
48 psl., (11226 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos diplominis darbas
  • 48 psl., (11226 ž.)
  • Word failas 422 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt