2008
PADĖKA
Labai džiaugiuosi, kad socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto dėstytojai, sudarė galimybę studijuoti šiame fakultete, ir leido tobulėti kaip asmenybei.
Nuoširdžiai dėkoju bakalauro darbo vadovui lekt. E Elijošiui, kuris labai rūpinosi ir davė daug vertingų patarimų, pavyzdžių ir pastabų. Jo dėka galėjau tobulėti. Nuoširdus ačiū.
Studentė Violeta Matulaitienė
Bakalauro darbo santrauka
Bakalauro darbe analizuojami VIII–X klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacija profesijos apsisprendimo aspektu. Tema aktuali, nes nuo mokymosi motyvų priklauso mokinių mokymosi rezultatai, o nuo jų ir tolimesnė karjera. Ugdant jauno žmogaus individualybę, jo intelektą ir gebėjimus, pirmiausia tenka jį pažinti, kad sudarytume palankias mokymosi sąlygas, individualizuotume mokymąsi, siektume išsilavinimo kokybės ir mokymosi visą gyvenimą, sampratos. Suformuluotos hipotezės, kad 1) šiuo metu bendrojo lavinimo mokyklose organizuojamos ugdymo profesinei karjerai veiklos nepakanka; 2) dauguma bendrojo lavinimo mokyklas baigiančių specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių išmoktų sąmoningai pasirinkti profesiją.
Šiame darbe siekiama atskleisti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvaciją ir jos įtaką planuojant karjerą.
Tyrimo tikslas – įvertinti VIII-X klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus profesijos apsisprendimo aspektu.
Tyrime dalyvavo 100 VIII–X klasių specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių.
Anketinės apklausos metodu tirta, koks specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių yra mokymosi motyvacijos lygis, jų sprendimas pasirenkant profesiją. Analizuojant tyrimo duomenis, ieškota ryšio tarp mokymosi motyvacijos ir profesijos apsisprendimo.
Atlikus tiriamąjį darbą bei apžvelgus gautus rezultatus galima teigti, kad dauguma specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių motyvuotai lanko mokyklą ir mokosi. Jie gerai žino ir supranta, kad nuo mokymosi rezultatų priklausys profesijos pasirinkimas, suvokia, kad už jų profesinę karjerą pirmiausia yra atsakingi jie patys, nors įtakos turi ir tėvai, ir artimieji, ir draugai. Mokinių poreikis planuoti profesijos apsisprendimą yra žemas, todėl jį gerinti privalo mokykla. Tai numatyta ir Lietuvos profesinio orientavimo strategijoje.
Įvadas
Nuolat kintančioje šio laikmečio visuomenėje ir mokykloje ieškoma vis naujų kelių švietimo reformoms, kurių tikslas – savarankiška, jau mokykloje save kūrybiškai išskleidžianti asmenybė, turinti mokymosi visą gyvenimą nuostatą....
Šį darbą sudaro 11226 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!