Referatai

Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai

9.2   (3 atsiliepimai)
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 1 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 2 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 3 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 4 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 5 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 6 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 7 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 8 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 9 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 10 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 11 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 12 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 13 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 14 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 15 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 16 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 17 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 18 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 19 puslapis
Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

doc. Ona Štitilienė
Šiauliai 2003
Įvadas
Metrinės matų sistemos vienetai mūsų gyvenime labai svarbūs. Kasdien susiduriame su ilgio, svorio, talpos, ploto matais. Todėl svarbu ne tik pažinti, mokėti susmulkinti ir sustambinti, pasverti, pamatuoti, bet ir sugebėti nustatyti svorį iš rankos, ilgį, tūrį- iš akies.
Ruošiant specialiosios mokyklos vaikui gyvenimui, labai svarbi praktinė mokymo kryptis. Todėl nežymiai sutrikusio intelekto mokiniai kiekvienais metais, pradedant antrąja klase, pradedami supažindinti su vertė matais, įvairiais metrinės matų sistemos vienetais- centimetru, decimetru, metru, kilogramu, litru ir kt. Pamokų metu mokoma ne tik pažinti šiuos vienetus, bet ir atlikti su jais įvairias operacijas: sverti, matuoti, bandyti nustatyti svorį pakilnojus daiktą, ilgį- iš akies. Parodoma, kur šie matai panaudojami gyvenime. Kad mokiniai susidarytų visapusišką šių vienetų vaizdą, jie nuolat kartojami, atliekamos įvairių rūšių pratybos per visus mokymosi mokykloje metus. Aukštesnėse klasėse mokoma matinius skaičius smulkinti, stambinti, atlikti su jais aritmetinius veiksmus.
Kaip nurodo Perova (1984), sutrikusio intelekto mokiniai prastai prisimena mokomąją medžiagą, sunkiai susiformuoja sąvokas, painioja panašius pavadinimus, nemoka pritaikyti įgytų žinių praktikoje. Tad būtina nuolat tikslinti mokinių suvokimą, įgytas žinias, analizuoti daromas klaidas ir jų priežastis.
Todėl buvo atliktas tyrimas, kurio objektas- aukštesniųjų klasių specialiųjų poreikių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai.
Šio tyrimo tikslas- išsiaiškinti, kaip nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokiniai, besimokantys specialiojoje ir bendrojo lavinimo mokyklose, yra įsisavinę vertės ir metrinės matų sistemos vienetus bei veiksmus su matiniais skaičiais.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti literatūros šaltinius.
2. Išsiaiškinti, kaip mokiniai yra įsisavinę santykį tarp atskirų vienetų.
3. Ištirti, kaip mokiniai sugeba nustatyti ilgį iš akies, svorį- iš rankos.
4. Nustatyti sugebėjimą palyginti, stambinti, smulkinti vienetus, atlikti su jais sudėties ir atimties veiksmus.
5. Apibendrinti ir išanalizuoti pagrindines moksleivių daromas klaidas.
6. Palyginti specialiosios ir bendrojo lavinimo mokyklos mokinių žinias ir sugebėjimus.
Bakalauro darbo medžiagai surinkti ir apibendrinti panaudoti šie tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė.
2. Interviu, kurio metu mokiniai vardijo žinomus svorio, talpos, ilgio, vertės matus, aiškino santykį tarp smulkesnių ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10193 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. Metrinės matų sistemos atsiradimas, matų įvairovė ir supažindinimas su matavimo vienetais.
  • 1.1. Metrinės matų sistemos atsiradimas..4
  • 1.2. Matavimo vienetai Lietuvoje iki metrinės matų sistemos..5
  • 1.3. Dabartiniai matavimo vienetai pasaulyje7
  • 1.4. Matų ir matinių skaičių mokymo programa specialiojoje mokykloje..8
  • 1.5. Matų ir matinių skaičių veiksmų mokymo metodika specialiojoje mokykloje.10
  • 2. Specialiosios mokyklos aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimas.
  • 2.1. Tyrimo metodika..15
  • 2.2. Tyrimo rezultatai.
  • 2.2.1. Matavimo vienetų įsisavinimas16
  • 2.2.2. Santykio tarp matavimo vienetų įsisavinimas..18
  • 2.2.3. Sugebėjimas nustatyti ilgį iš akies, svorį- iš rankos 19
  • 2.2.4. Sugebėjimas palyginti matinius skaičius bei pakeisti smulkesniu ar stambesniu24
  • 2.2.5. Sudėties bei atimties veiksmų su matiniais skaičiais atlikimas30
  • Išvados.34
  • Literatūra.35
  • Priedai..36

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
51 psl., (10193 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos referatas
  • 51 psl., (10193 ž.)
  • Word failas 437 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt