Referatai

Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai

9.8   (2 atsiliepimai)
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 1 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 2 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 3 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 4 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 5 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 6 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 7 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 8 puslapis
Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo organizavimo ypatumai 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vaikų (paauglių) elgesio ir emocijų sutrikimai yra problema, į kurią nevalia žiūrėti pro pirštus, mėginant naiviai save įtikinti, kad būna ir “didesnių problemų”. Psichologai yra nustatę faktą, kad 3 – 11 metų vaikai per valandą atlieka maždaug 9 agresyvius veiksmus. 29 % šių veiksmų sudaro atsakomosios reakcijos į aplinkinių prievartą arba agresyvumą.
Manau, kad daugelis yra klaidingai įsitikinę, kad vaikų (paauglių) elgesio ir emocijų sutrikimai pasireiškia tik agresyviu elgesiu. Iš tikrųjų tiesa yra kiek kitokia. Elgesio ir emocijų sutrikimai yra klasifikuojami net į dvyliką kategorijų, kurias labai glaustai ir aptarsiu šiame referate.
Identifikavus problemą, yra svarbu imtis tinkamų veiksmų ją išspręsti, tad, rašydama referatą, daugiausia dėmesio skyriau korekcinio ugdymo organizavimo ypatumų aptarimui, atskirai išskirdama agresyviai besielgiančių, impulsyvių ir nervingų vaikų (paauglių) poreikius bei galimus ugdymo sprendimus.
Referate taip pat aprašiau išlyginamąjį planą, kaip vieną iš galimų netinkamo elgesio koregavimo būdų bei kaip vieną iš ugdymo organizavimo pavyzdžių pateikiau 1992 m. JAV federalinės vyriausybės sudarytą nacionalinę programą.
Elgesio ir emocijų sutrikimai – dažnas reiškinys bendrojo lavinimo mokyklose. Bene kiekvienas mokytojas galėtų pasakyti turįs klasėje mokinių, kurių elgesį sunku kontroliuoti. Neretai elgesio ir emocijų sutrikimai siejami su socialine vaiko situacija. Manoma, kad dažniau elgesio sutrikimų turi vaikai, augantys daugiavaikėse šeimose, auklėjami tėvų, turinčių žemesnį išsilavinimą. Reikėtų pažymėti, kad tokia nuomonė yra labai paviršutiniška. Nors iš tikrųjų elgesio ir emocijų sutrikimų priežastys neretai slypi šeimoje, tačiau jas lemia ne socialinė šeimos padėtis, bet tėvų auklėjimo stilius. Vaikai, stokojantys dėmesio, nerandantys artimo, šilto ryšio su tėvu ar motina, patiriantys smurtą šeimoje, kenčiantys nuo nestabilių, nuolat kintančių reikalavimų, nesaugūs piktnaudžiaujančių svaigalais tėvų vaikai, praranda emocinę pusiausvyrą, išgyvena nuolatinę įtampą. Patiriant nuolatines frustracijas, galiausiai išsivysto elgesio ir emocijų sutrikimai (A. Galkienė, 2005).
Elgesio ir emocijų sutrikimų būna įvairių, jie yra klasifikuojami į dvylika rūšių:
1. Savireguliacijos sutrikimai (dėmėsio sutrikimai, hiperkinezės, perdėtas impulsyvumas, lėta veiklos sparta, asteniškumas, hiperaktyvumas, veiklos planavimo ir reguliavimo sutrikimai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1560 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos referatas
  • 9 psl., (1560 ž.)
  • Word failas 56 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai

Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Vaikų, turinčių klausos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai

Vaikų, turinčių klausos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinukų ir priešmokyklinukų kalbos ugdymo ypatumai, problemos ir jų sprendimo būdai

Ikimokyklinukų ir priešmokyklinukų kalbos ugdymo ypatumai, problemos ir jų sprendimo būdai Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

8–10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacijos ypatumai profesinio apsisprendimo aspektu

8–10 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymosi motyvacijos ypatumai profesinio apsisprendimo aspektu Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą