Įžanga...............................................................................................2
1. Brailio raštas...............................................................................3
2. Regos likučių panaudojimas.......................................................4
3. Klausymosi įgūdžiai...................................................................5
4. Judėjimo įgūdžių mokymas........................................................6
Išvados.............................................................................................7
Literatūra.........................................................................................8
Įvadas
Visuomenėje iki šiol vyrauja nuostata, kad vaikas su negalia, tai vaikas be perspektyvos, kad jis našta visuomenei, kad jam užtenka minimalios pagalbos. Šiuo atveju labai svarbi pati šeima - jos nuostata , interesų specifika, tėvų informacinis kultūrinis lygis, galimybė padėti vaikui. Neįgaliajam vaikui, kaip ir kiekvienam kitam, reikalinga ne tik pilna, bet ir pilnavertė šeima. Kaip teigia A.Mori, ypatingiems vaikams reikalingi ypatingi tėvai.
Specialiųjų poreikių įvairovė lemia skirtingos negalių rūšis (fizinės, regėjimo, klausos, intelekto) ir funkcijos pažeidimo laipsnis. Įvairių fizinės, psichologinės ir socialinės reabilitacijo, pedagogikos priemonių taikymas tenkinant neįgalių asmenų fizinės veiklos poreikius yra vienas pagrindinių taikomosios fizinės veiklos uždavinių skatina neįgaliųjų gebėjimą dalyvauti visuomenės gyvenime. Tinkamas neįgaliųjų fizinio ugdymo ir įvairiapusės reabilitacijos priemonių ir metodų parinkimas reikalauja iš fizinės veiklos specialistų specialių įgūdžių ir išsamių pedagogikos, psichologijos, sociologijos ir biomedicinos mokslų srities dalykinių žinių. Akivaizdu, jog tik tėvų , auginančių neįgalų vaiką, ir specialistų partnerystės santykiai gali padėti ne tik suprasti vieniems kitus tačiau ir palaužti tiek specialistų, tiek tėvų psichologinio atsiribojimo ir socialinės saviizoliacijos sienas. Tėvai visų pirma nori būti suprasti. Tarnybos turėtų paremti ne tik materialiai, bet ir psichologiškai.
Šiame darbe bus koncentruojamasi į vaikų , turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumus.Plačiau aptarsiu ir įsigilinsiu į keturias pagrindines sritis ugdant visai aklus ar silpnaregius moksleivius.Tai (1) Brailio raštą; (2) regos likučio panaudijimą; (3) klausymosi įgudžių lavinimą; (4) judėjimo įgūdžių lavinimą. Pirmieji trys dalykai glaudžiai susiją su akademiniu mokymu, ypač skaitymu; pastaroji sritis apima įgūdžius, kurių reikia kasdieniniame gyvenime.
Brailio raštas
XIXa. Prancūzas Louisas Braille sukūrė rašsto sistemą žmonėms , kurie , kaip ir jis pats, buvo akli.Sistema pagrįsta karinių pranešimų užrašymo metodu – naudojami iškili rašto ženklai.Pranešimus galima skaityti tamsoje, pasikliaujant ne raga, bet lytėjimu. Brailio sukurtos sistemos pagrindai naudojami ir šiandien , tačiau iškilus rašto ženklus dabar yra pakeilę įvairios...
Šį darbą sudaro 2265 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!