• Vaida Beliauskaitė
• Gimė Italijoje, Kiaravalėje;
• 1876-1882 m. lankė pradinę mokyklą Romoje;
• 1883m. perėjo į berniukų gamtos mokslų techninę mokyklą;
• 1890m. gavo brandos atestatą;
• 1890-1896m. studijavo Romos universitete .
Pirmoji moteris – gydytoja Italijoje;
• Pirmoji moteris – gydytoja Italijoje;
• Pirmasis susitikimas su pedagogika – universiteto psichiatrijos klinikoje;
• Tapo protinę negalią turinčių vaikų auklėjimo lygos nare.
• 1889m. Pagimdė nesantuokinį sūnų Marijų;
• Jį atidavė globai, po 24m. Pasiėmė jį atgal.
1899m. Pradėjo vadovauti specialiųjų mokyklų mokytojų mokymo institutui.
• 1899m. Pradėjo vadovauti specialiųjų mokyklų mokytojų mokymo institutui.
• 1904m. Pradėjo pedagoginį darbą antropologijos profesore universitete.
• 1929m. Įsteigta M. Montessori tarptautinė draugija.
• Suprasti vaiko ypatumus ir savitumą;
• Mokytojams ir auklėtojams būti vaikui patarėjais;
• Sudaryti galimybę vaikui turėti savo nuomonę;
• Mokykloje puoselėti bendruomeniškumą.
• (is ju isplaukia)->
• LAISVĖ
• SAVARANKIŠKUMAS
• KŪRYBIŠKUMAS
Išugdyti laisvą, savarankišką žmogų, suvokiantį mokymosi reikšmę, gebantį rinktis prasmingus gyvenimo ir veiklos tikslus, pajėgų integruotis į visuomenę ir ją tobulinti, pasirengti nuolatos mokytis, ugdyti savo gebėjimus. Visa ko pagrindas – protinis lavinimas, kūryba naudojama rečiau, ji tik būdas priartėti prie tikslo.
• Išugdyti laisvą, savarankišką žmogų, suvokiantį mokymosi reikšmę, gebantį rinktis prasmingus gyvenimo ir veiklos tikslus, pajėgų integruotis į visuomenę ir ją tobulinti, pasirengti nuolatos mokytis, ugdyti savo gebėjimus. Visa ko pagrindas – protinis lavinimas, kūryba naudojama rečiau, ji tik būdas priartėti prie tikslo.
puoselėti individualias vaiko prigimties galias ;
• puoselėti individualias vaiko prigimties galias ;
• plėtoti savarankiško mokymosi patirtį;
• suteikti mokiniams prasmingų žinių, padėti jas susisteminti ir įtvirtinti;
• sukurti mokykloje aplinką, laiduojančią asmens orumo apsaugą, užtikrinti jo socialinį saugumą;
• sukurti M. Montessori pedagoginės sistemos principais grindžiamą ugdomąją aplinką;
• visokeriopai skatinti mokinių savarankiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis;
• puoselėti socialinę bendravimo ir bendradarbiavimo patirtį;
• puoselėti geranoriškus, pagarba ir tolerancija grindžiamus mokinių, mokytojų ir tėvų tarpusavio santykius;
• organizuoti tėvų ir visuomenės montesorinį švietimą.
gyvenimo praktikos pratimai (pvz., rišimas, varstymas, sagstymas, vandens pilstymas);
• gyvenimo praktikos pratimai (pvz., rišimas, varstymas, sagstymas, vandens pilstymas);
• juslinio lavinimo priemonės (pvz.,...
Šį darbą sudaro 956 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!