Kursiniai darbai

Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus

9.2   (2 atsiliepimai)
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 1 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 2 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 3 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 4 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 5 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 6 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 7 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 8 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 9 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 10 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 11 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 12 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 13 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 14 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 15 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 16 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 17 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 18 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausimus 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Problemos aktualumas. Šeima ir mokykla yra dvi svarbiausios institucijos, atsakingos už jaunosios kartos ugdymą ir rengimą savarankiškam gyvenimui. Tėvus ir mokytojus jungia vienas tikslas – vaiko- augančio žmogaus ugdymas. Mokykla yra pagrindinė socialinė veikėja, bet didelę reikšmę turi tėvų požiūris į vaiko ugdymą.
Šeimos ir mokyklos ugdymo uždaviniai bendri, todėl šeima padeda mokyklai, o mokykla– šeimai auklėti vaikus. Svarbi šių ryšių sąlyga – teigiamas tėvų požiūris į mokyklą, pedagogus ir jų darbus (Juodaitytė A., 1994).
Tėvų požiūris į vaiko ugdymą turėtų atitikti mokytojo požiūrį, t.y. vaiko gabumų atskleidimas, įgimtų savybių tobulinimas, psichologinių ir praktinių įgūdžių pažinimas, sugebėjimas suvokti mokinio padėtį, palankios atmosferos sukūrimas darbui.
Šiandieninėje visuomenėje itin svarbios tampa žmonių lygybės idėjos. Todėl Lietuvoje kartu su mokyklų reformomis prasidėjo ir vaikų su specialiaisiais poreikiais integracija į visuomenę, o tuo pačiu ir į bendrojo lavinimo mokyklas.
Integracija- procesas, kurio metu būtinas bendradarbiavimas, bendras darbas, lankstumas, noras rizikuoti, daugybės individų, tarnybų ir institucijų parama. Vaikų su spec. poreikiais integruotas ugdymas- tai jų įtraukimas į visuomenę, siekiant išugdyti pilnaverčiu visuomenės piliečiu. Pagal Vaiko teisių konvenciją (Lietuvoje ji ratifikuota 1995m.) teigiama, kad “psichiškai ir fiziškai nepilnavertis vaikas turi gyventi pilnavertį ir prideramą gyvenimą sąlygomis, garantuojančiomis jo orumą, ugdančiomis pasitikėjimą savimi ir leidžiančiomis aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime.”.
Tik po 1917m. revoliucijos Rusijoje buvo sukurta ir įdiegta formali mokymosi sistema neįgaliesiems. Valstybė mokėjo už šių vaikų išlaikymą, nes bendro lavinimo mokyklos nebuvo pritaikytos specialiųjų poreikių vaikams. Tuo metu buvo sukurtos socialinės kultūrinės L. Vygotskio ir kitų rusų mokslininkų teorijos, kurios visame pasaulyje padarė didelį poveikį neįgalių vaikų ugdymui L Vygotskis aprašė žalingą socialinio izoliavimo poveikį vaikams su negalia. Jis teigia, kad suformuodama išskirtinę socialinę aplinką, atskiriančią vaiką nuo visuomenės, pati visuomenė sukuria “antrinę negalią”(Vygotskis, 1978). Neįgalūs vaikai patiria didžiulį stresą, kai nepaisoma pagrindinių socialinių reikmių.
1900 m. italų gydytoja M. Montessori susirūpino vaikais, kurių ugdymas kitiems atrodė neįmanomas. Ji tikėjo, kad reikia...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4917 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS
  • 1. INTEGRUOTAS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ VAIKŲ UGDYMAS KAIP SUDĖTINĖ SOCIALINĖS INTEGRACIJOS PROCESO DALIS..5
  • 2. VAIKŲ SU SPEC. POREIKIAIS INTEGRUOTO UGDYMO YPATUMAI BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOSE..7
  • 2.1.Spec. poreikių apibūdinimas ir mokytojų požiūris į spec. poreikių vaikus7
  • 2.2. Vaiko spec. poreikių tenkinimas.7
  • 3. TĖVŲ IR PEDAGOGŲ BENDRADARBIAVIMAS SPRENDŽIANT INTEGRUOTO UGDYMO BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE KLAUSIMUS.. 9
  • 4. TYRIMO ORGANIZAVIMAS IR REZULTATŲ APTARIMAS..11
  • IŠVADOS18
  • LITERATŪRA19
  • PRIEDAI20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (4917 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos kursinis darbas
  • 20 psl., (4917 ž.)
  • Word failas 712 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt