Referatai

Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus

9.8   (2 atsiliepimai)
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 1 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 2 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 3 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 4 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 5 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 6 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 7 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 8 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 9 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 10 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 11 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 12 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 13 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 14 puslapis
Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Daugelyje šalių specialiojo ugdymo sritis bendrojo ugdymo kontekste yra sąlyginai jauna. Nuo 1960m. daugelyje šalių prasidėjo švietimo reformos (kurias inicijavo neįgalius vaikus auginantys tėvai, prašydami savo vaikams vienodų galimybių ugdytis) ir neįgaliųjų integracijos į bendrojo ugdymo įstaigas procesas. Vakarų Europos šalyse ir Jungtinėse Amerikos Valstijose jau septintajame dešimtmetyje specialiųjų poreikių vaikų tėvams buvo sudaryta daugiau galimybių įsitraukti į vaiko ugdymo procesą, akcentuojama mokyklos ir šeimos partnerystė, o ne vienpusis informavimas apie jau priimtą sprendimą .
XX a. viduryje Vakarų Europoje ir Šiaurės Amerikoje prasidėję socialiniai pokyčiai ir naujos neįgaliųjų ugdymo ir socialinės integracijos teorijos turėjo įtakos ir kuriamai Lietuvos švietimo koncepcijai. Lietuvos švietimo politika grindžiama Vakarų Europoje priimtinais humaniškumo, demokratiškumo principais, normalizacijos, integracijos idėjomis. Sukurti ir vis dar tobulinami teisiniai pagrindai.
Nuo devintojo dešimtmečio JAV ir Vakarų Europos šalyse itin pagausėjo tyrimų, susijusių su tėvų įtraukimo ir partneriško bendradarbiavimo su tėvais problemomis. Tyrimai parodė, jog nepaisant palankaus teisinių pagrindų konteksto tėvai vis dar jaučiasi beteisiai ir atitolę nuo ugdymo sistemos, teikiančios pagalbą jų vaikui: dažnai pedagogai nelinkę išklausyti šeimoms aktualių problemų, tėvai eidami į susitikimus iš anksto priima pasyvaus stebėtojo ir klausytojo vaidmenį.
Pastaraisiais metais tiek vakaruose, tiek mūsų šalyje, stebima vaiko ugdymo paradigmų kaita. Į šeimą orientuotos tarnybos bei ugdymo institucijos, skatinančios bendradarbiavimą, pažymi įgalinimo požiūrį, bendrą problemų sprendimą. Labiau pažymimos ne vaiko ir šeimos problemos, bet šeimos narių patirtis ir stipriosios pusės. Specialistai ir tėvai, sudarydami vaiko ugdymo planą ir kartu jį įgyvendindami, supranta, kad darbas komandoje yra žymiai efektyvesnis. Tėvai skatinami būti aktyviais proceso dalyviais, nurodyti, kokios pagalbos jiems reikia. Tik tada, kai šeimos sutinka, kad specialistų pagalba reikalinga, specialistai gali jiems padėti.( )
1. Šeimos vaidmuo ugdymo procese
Žmogaus asmenybės raidą sąlygoja ne vien jo prigimtis, bet ir nuolatinis dviejų šaltinių – šeimos ir visuomenės – tradicijų, vertybių, lūkesčių sąlytis ir dialogas. Harmoningai žmogaus raidai svarbios ir šeimoje puoselėjamos jo individualumo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3430 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Šeimos vaidmuo ugdymo procese 4
  • 2. Šeimos adaptacijos ugdymo situacijoje ypatumai 6
  • 3. Ugdytinių įtraukimas į procesą 7
  • 4. Tėvų ir pedagogų sąveika kaip bendros prasmės kūrimas 8
  • 5. Tėvų ir pedagogų sąveikos prielaidos 8
  • 6. Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo sritys 10
  • 7. Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo būdai, formos 11
  • 8. Bendradarbiavimo ratas 13
  • Išvados 14
  • Naudota literatūra 15
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3430 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos referatas
  • 15 psl., (3430 ž.)
  • Word failas 108 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausi

Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, sprendžiant specialiųjų poreikių vaikų integruoto ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje, klausi Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Specialiųjų ugdymo poreikių (SUP) tenkinimas B. Andruškos pradinėje mokykloje

Specialiųjų ugdymo poreikių (SUP) tenkinimas B. Andruškos pradinėje mokykloje Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Specialiųjų poreikių vaikų integravimo problemos

Specialiųjų poreikių vaikų integravimo problemos Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą