Temos aktualumas: Geografija užima svarbią vietą , plėsdama mokinių vaizdinius apie gamtos reiškinius, formuodama mokslinį pasaulėvaizdį. Jos tikslas – kiek įmanoma išlavinti sutrikusio intelekto vaikų galias, formuoti teisingą požiūrį į pasaulį, tinkamą elgesį geografinėje aplinkoje. Tačiau sutrikusio intelekto moksleivių suvokimas, mąstymas, atmintis, vaizduotė turi tam tikrų ypatumų. Daugiausia – tai negebėjimas atpažinti daiktus, surasti ir išskirti tų daiktų esminius ir neesminius požymius, įsivaizduoti nagrinėjamus objektus, atsiminti jų panašumus ir skirtumus, nustatyti priežasties – padarinių ryšius. Būdingi sunkumai įsisavinant ir atskleidžiant netgi paprasčiausius priežasties – pasekmės ryšius, dažnai painiojama pasekmė ir priežastis, atsitiktiniai ir antraeilės reikšmės faktai nurodomi kaip priežastys. Aiškinant priežasties pasekmės ryšius trūksta nuoseklumo, logikos, išbaigtumo, todėl gaunami neteisingi sprendimai ir išvados.
Šia tema literatūros yra ne daug, tyrimų buvo atlikta mažai, todėl tema ir yra aktuali.
Tyrimo objektas: Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių (nežymiai protiškai atsilikusių) mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių nustatymas.
Tyrimo tikslas: Ištirti, kaip nežymiai protiškai atsilikę mokiniai nustato priežasties – padarinių ryšius tarp geografinių objektų ir reiškinių.
Tiriamieji: Specialiųjų poreikių turintys (nežymiai protiškai atsilikę) 9 – 10 kl. mokiniai.
Tyrimo atlikimo vieta: Akmenės rajono Dabikinės specialioji mokykla 9 – 10 specialiosios klasės.
Tyrimo metodika: Tyrimo duomenys gauti atlikus nežymiai protiškai atsilikusių 9 – 10 klasių mokinių anketavimą (anketa pateikiama kaip priedas nr. 1). Mokiniams individualiai buvo pateiktos raštu pildomos anketos, kurios sudarytos iš 16 skirtingų klausimų. Pateikti klausimai yra trijų skirtingų temų: klausimai iš visuomeninės geografijos, klausimai iš fizinės geografijos ir klausimai apie klimatą ir jo kaitą. Klausimai pateikti taip, kad mokiniai pajaustų, nuoseklumą, kaip norima, kad į juos būtų atsakyta: pirmiausia pateikiami klausimai, į kuriuos reikia atsakyti parenkant vieną, teisingiausią iš duotų atsakymų. Toliau duotieji klausimai yra iš dalies atsakyti, jie reikalauja tik pabaigti mintį. Paskutiniuose klausimuose jau reikalaujam pilno, išsamaus, savarankiško atsakymo. Tokiu klausimų pateikimo būdu siekiama išsiaiškinti, kaip mokinių atsakymus įtakoja jų nekreipimas teisingo...
Šį darbą sudaro 5050 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!