Kursiniai darbai

Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas

10   (1 atsiliepimai)
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 1 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 2 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 3 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 4 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 5 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 6 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 7 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 8 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 9 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 10 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 11 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 12 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 13 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 14 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 15 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 16 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 17 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 18 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 19 puslapis
Specialiųjų poreikių mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių suvokimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas: Geografija užima svarbią vietą , plėsdama mokinių vaizdinius apie gamtos reiškinius, formuodama mokslinį pasaulėvaizdį. Jos tikslas – kiek įmanoma išlavinti sutrikusio intelekto vaikų galias, formuoti teisingą požiūrį į pasaulį, tinkamą elgesį geografinėje aplinkoje. Tačiau sutrikusio intelekto moksleivių suvokimas, mąstymas, atmintis, vaizduotė turi tam tikrų ypatumų. Daugiausia – tai negebėjimas atpažinti daiktus, surasti ir išskirti tų daiktų esminius ir neesminius požymius, įsivaizduoti nagrinėjamus objektus, atsiminti jų panašumus ir skirtumus, nustatyti priežasties – padarinių ryšius. Būdingi sunkumai įsisavinant ir atskleidžiant netgi paprasčiausius priežasties – pasekmės ryšius, dažnai painiojama pasekmė ir priežastis, atsitiktiniai ir antraeilės reikšmės faktai nurodomi kaip priežastys. Aiškinant priežasties pasekmės ryšius trūksta nuoseklumo, logikos, išbaigtumo, todėl gaunami neteisingi sprendimai ir išvados.
Šia tema literatūros yra ne daug, tyrimų buvo atlikta mažai, todėl tema ir yra aktuali.
Tyrimo objektas: Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių (nežymiai protiškai atsilikusių) mokinių priežasties – padarinių ryšių tarp geografinių objektų ir reiškinių nustatymas.
Tyrimo tikslas: Ištirti, kaip nežymiai protiškai atsilikę mokiniai nustato priežasties – padarinių ryšius tarp geografinių objektų ir reiškinių.
Tiriamieji: Specialiųjų poreikių turintys (nežymiai protiškai atsilikę) 9 – 10 kl. mokiniai.
Tyrimo atlikimo vieta: Akmenės rajono Dabikinės specialioji mokykla 9 – 10 specialiosios klasės.
Tyrimo metodika: Tyrimo duomenys gauti atlikus nežymiai protiškai atsilikusių 9 – 10 klasių mokinių anketavimą (anketa pateikiama kaip priedas nr. 1). Mokiniams individualiai buvo pateiktos raštu pildomos anketos, kurios sudarytos iš 16 skirtingų klausimų. Pateikti klausimai yra trijų skirtingų temų: klausimai iš visuomeninės geografijos, klausimai iš fizinės geografijos ir klausimai apie klimatą ir jo kaitą. Klausimai pateikti taip, kad mokiniai pajaustų, nuoseklumą, kaip norima, kad į juos būtų atsakyta: pirmiausia pateikiami klausimai, į kuriuos reikia atsakyti parenkant vieną, teisingiausią iš duotų atsakymų. Toliau duotieji klausimai yra iš dalies atsakyti, jie reikalauja tik pabaigti mintį. Paskutiniuose klausimuose jau reikalaujam pilno, išsamaus, savarankiško atsakymo. Tokiu klausimų pateikimo būdu siekiama išsiaiškinti, kaip mokinių atsakymus įtakoja jų nekreipimas teisingo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5050 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS .3
  • 1. GEOGRAFIJOS PAMOKOS TEORINIAI ASPEKTAI SPECIALIOJOJE MOKYKLOJE 5
  • 1.1. SPECIALIOSIOS MOKYKLOS MOKINIŲ GEOGRAFINIŲ VAIZDINIŲ FORMAVIMO PSICHOLOGINIAI YPATUMAI .7
  • 1.2. PRIEŽASTIES – PADARINIŲ RYŠIŲ NUSTATYMAS GEOGRAFIJOS PAMOKOSE 10
  • 2. SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ PRIEŽASTIES – PADARINIŲ RYŠIŲ TARP GEOGRAFINIŲ OBJEKTŲ IR REIŠKINIŲ SUVOKIMO IR NUSTATYMO TYRIMAS 16
  • IŠVADOS24
  • LITERATŪRA 25
  • PRIEDAI26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5050 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos kursinis darbas
  • 26 psl., (5050 ž.)
  • Word failas 219 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt