Kiekvienas mokytojas savo praktikoje yra turėjęs ar turi mokinių, kurie yra supratingi, guvūs, gerai orientuojasi aplinkoje, adekvačiai vertina savo ir kitų elgesį, tačiau sunkiai išmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti ir ilgai daro specifines, sunkiai įveikiamas klaidas. Specifinių pažinimo sutrikimų priežastis – minimali galvos smegenų disfunkcija, kuri gali išryškėti bet kuriame amžiuje, svarbu ją pastebėti ir padėti vaikui turinčiam šį sutrikimą.
Šiame darbe kalbėsiu apie mokymosi negalę dėl specifinių atminties sutrikimų, kurie priklauso vienai iš dešimties Lietuvoje skiriamų specialiųjų poreikių grupių, t.y. specifinio pažinimo sutrikimo grupei.
Darbo tikslas – išanalizuoti mokymosi negalią dėl specifinių atminties sutrikimų.
Problemos aktualumo pagrindimas - gerai pažinus specifinių atminties sutrikimų turinčių vaikų problemas, išanalizavus šios grupės ypatumus, mokytojas gali tinkamai padėti mokiniui, o kuo labiau kvalifikuotą pagalbą ugdytinis gaus, tuo geriau išmoks būtiniausių dalykų, lengviau adaptuosis visuomenėje.
Mokiniai, turintys negalią dėl specifinio atminties sutrikimo ilgai neišmoksta skaityti, rašyti, skaičiuoti, sunkiai įsimena. Šis sutrikimas reiškiasi įvairiomis formomis: trumpalaikės atminties trūkumai, ilgalaikės atminties trūkumai, ryškus girdimosios ir regimosios atminties disbalansavimas. Pedagogui sunku dirbti su šį sutrikimą turinčiu mokiniu, nes jam reikia nemažai pagalbos.
Šiame darbe nagrinėsiu mokymosi negales dėl specifinių atminties sutrikimų. Paaiškinsiu kas yra mokymosi negalė, kas yra atmintis, kas yra mokymosi negalė dėl specifinių atminties sutrikimų, nagrinėsiu mokinių, turinčių šią negalią mokymosi sunkumus ir rekomendacijas pedagogui kaip padėti mokiniui, turinčiam specifinių atminties sutrikimų.
Šis darbas sudarytas iš įvado, dviejų skyrių, išvadų, naudotos literatūros sąrašo. Darbą sudaro du skyriai, nes pirmame skyriuje žvelgiama į darbo temą bendru aspektu (nagrinėjama bendra mokymosi sunkumų ir atminties samprata, nes neišsiaiškinus jų esmės sunku kalbėti apie mokymosi sunkumus dėl specifinių atminties sutrikimų), o antrame skyriuje – nagrinėjama darbo tema: paaiškinama kas yra specifinės atminties sutrikimas, kokie sunkumai kyla mokiniui, turinčiam šį sutrikimą ir kaip pedagogui dirbti su tokiu mokiniu.
I Bendra samprata
1.1 Mokymosi negalė
Mokymosi negalė – tai vaiko raidos disfunkcija, lemianti mokymosi sutrikimus, sunkumus. Mokymosi negalės gali reikštis žymiais...
Šį darbą sudaro 2670 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!