Straipsnyje apžvelgiamos pedagogo profesinės kompetencijos, būtinos pedagogams, dirbantiems, pradinėje mokykloje. Išryškinama socialinės kompetencijos svarba, siekiant mažinti socialine atskirti bei didinti socialine sanglaudą. Analizuojami duomenys, gauti ištyrus pedagogų požiūrį į aptariamą kompetenciją, jos poreikį, svarbą, socialinės kompetencijos ugdymo pradinėse klasėse ypatumus.
PAGRINDINIAI ŽODŽIAI: pedagogo profesinė kompetencija, socialinė kompetencija, socialinė sanglauda, pradinis ugdymas, socialinis ugdymas.
Tlie article treats of teachers of profesionai competence in primary school. In the article is empllasis professional competencies of the teachers of the primary education and analyze the sočiai competence, expression dimensions of the teachers in the primary education. The reseach results and scientific literature analysis was used to become acquainted with the concepts (slmctures) of competencies, professional competencies, sočiai isolation, professional activities, and tlie role of sočiai competency in the process of teachers1 preparation. Empirical research was used to explain hovv the teachers of the primary classes perceive sočiai competencies, evaluate the importance of such competencies, reveal the peculiarities of tlie teachers' sočiai competencies and strengthen the pupils'social competencies. KEY WORDS: profesionai competence of teacher, sočiai competence, sočia! cohesion, primary' education, sočiai education.
Darnaus vystymosi Švietimo strategijos (2005) sampratos kontekste neabejotinas mokytojo, jo pedagogines kompetencijos vaidmuo asmenybei ir visuomenei darniai vystantis. Kadangi pedagogo vaidmuo keičiasi, kyla ir naujų profesinių žinių, gebėjimų, puoselėjamų vertybių reikalavimų. Pradinių klasių mokytojas deda pažintinių, socialinių, komunikavimo, matematikos ir kt. kompetencijų pagrindus, skatina mokinius pamėgti mokymąsi, įgyti naujų žinių ir įgūdžių. Tampa svarbu ugdyti mokinių kritinį mastymą. Tyrimu siekta išsiaiškinti pedagogo profesinių kompetencijų sampratą, jos raiškos rodiklius moksleivių kritinio mastymo ugdymo aspektu, kaip pedagoginė profesinė kompetencija reglamentuojama Švietimo dokumentuose, kiek akcentuojamas moksleivių kritinio mąstymo ugdymas. PAGRINDINIAI ŽODŽIAI: pedagogo profesinė kompetencija, pradinis ugdymas, kritinio mąstymo ugdymas.
In the Strategy of Sustainable Development (2005) the context of this concept of education there is obvious role for teacher and his pedagogic professional competence defined towards sustainable development of an...
Šį darbą sudaro 19611 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!