Diplominiai darbai

Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si)

10   (1 atsiliepimai)
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 1 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 2 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 3 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 4 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 5 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 6 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 7 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 8 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 9 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 10 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 11 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 12 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 13 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 14 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 15 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 16 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 17 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 18 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 19 puslapis
Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

K. Pukelis rašo: „Mokytojas yra lyg pašauktas budėti ties gležna vaiko sąžine, stovinčia prigimties skleidimosi kryžkelėje ir draskomos prieštaringų dieviškosios ir geidžiančiosios, mąstančiosios ir gyvulinės dvasių kvietimo ir vilionių sieloje, todėl nežinančios kur link pasukti. Mokytojo pareiga – pasukti ir palydėti vaiko sąžinę mąstančiosios (dieviškosios) dvasios link, daryti viską, kad jo prigimtis taptų kaskart vis dvasingesnė – kilnesnė, tauresnė, geresnė ir gražesnė“.
Meninė raiška – universali vaiko visuminio ugdymo priemonė. Ji padeda vaikui pažinti ir išreikšti save pačiomis įvairiausiomis meno priemonėmis bei formomis šokant, vaidinant, bendraujant, muzikuojant, kuriant dailės darbus.
Meninis vaikų ugdymas pasižymi raiškos rūšių įvairove. Meninė raiška lavina vaikų kūrybines galias, padeda ugdytis ir atskleisti gabumus, turtina emocinę patirtį, turi lemiamą įtaką vaiko intelekto raidai. Ji yra puiki priemonė ugdyti ir plėtoti vaiko savijautą, poreikius, interesus, įvairių gebėjimų lygį, bendravimo ir bendradarbiavimo ypatumus, namų kultūrinę aplinką, šeimos lūkesčius ir nuostatas į ugdymą.
Todėl, šeima ir mokykla yra tarsi dvi institucijos, sujungtos vienu ir tuo pačiu ugdomuoju objektu – vaiku. Svarbiausias abiejų tikslas – žmogus, kuris mąstytų, veiktų ir gyventų vardan aukščiausių idealų.
Vaiko santykiams įtaką su aplinka daro ne tik šeima ar mokytojai, bet ir trečioji institucija – kiemas, gatvė, draugai. Dažnai vaikas egzistuoja trijuose asmenyse. Mokykloje jis praranda namų įgūdžius, namie – mokyklos, o su draugais – ir vienus, ir kitus.
Savo darbe nagrinėsiu šokio pedagogo ir V- X kl. mokinių tarpusavio santykius ir įtaką ugdymui, bei ugdymuisi. Atliksiu tyrimą, kurio metu apklausiu šokio pedagogus ir V – X kl. mokinius. Apibendrinsiu apklausos rezultatus, patvirtinsiu arba paneigsiu iškeltą hipotezę, kad geri šokio pedagogo ir mokinių tarpusavio santykiai daro teigiamą įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
Darbo tikslas – nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykių įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
• Išanalizuoti šokio mokytojo kompetencijas.
• Nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykius.
• Apibendrinti apklausos rezultatus.
Darbe apžvelgsiu mokytojų ir mokinių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. MOKYTOJO KOMPETENCIJOS 4
  • 1.1.Pedagogo meistriškumas 4
  • 1.2.Pedagogo kūrybingumas, dvasingumas 5
  • 1.3.Pedagogo bendravimas ir bendradarbiavimas su ugdytiniais ir jų aplinka 8
  • 1.4.Bendravimo kultūra 9
  • 2. PEDAGOGO SĖKMINGO DARBO SĄLYGOS 10
  • 3. MOKYTOJO TEISĖS IR PAREIGOS 10
  • 3.1. Mokytojų teisės 10
  • 3.2. Mokytojų pareigos 11
  • 4. MOKINIO TEISĖS IR PAREIGOS 11
  • 4.1.Mokinio teisės 11
  • 4.2.Mokinio pareigos 12
  • 4.3.Mokymo sutartis 12
  • 4.4.Kaip elgtis, kai mokinio teisės pažeidžiamos? 13
  • 5. MOKYTOJŲ IR MOKINIŲ TARPUSAVIO SANTYKIAI BEI JŲ ĮTAKA UGDYMUI(SI) 13
  • 5.1.Problemos, kurios iškyla mokiniams ir mokytojams bendraujant ir bendradarbiaujant 15
  • 5.1.1.Pažymio problemos 15
  • 5.1.2.Bendravimo problemos 16
  • 5.1.3.Elgesio problemos 16
  • 5.1.4.Mokymosi problemos 18
  • 5.1.5.Moksleivių kriziniai etapai 19
  • 5.2.Mokinių ir pedagogų tarpusavio konfliktai ir jų įtaka ugdymui(si) 19
  • 6. MOKYTOJŲ IR MOKINIŲ TĖVŲ TARPUSAVIO SANTYKIAI IR JŲ ĮTAKA MOKYMOSI REZULTATAMS 22
  • 6.1.Ką tėvai turėtų daryti, kai pastebi,kad pedagogas su mokiniais elgiasi netinkamai 24
  • 7. APLINKOS ĮTAKA MOKINIŲ IR PEDAGOGŲ SANTYKIAMS BEI ĮTAKA UGDYMUI(SI) 26
  • 7.1.Mokykla kaip ugdymo ir ugdymosi aplinka 26
  • 7.2.Išorinė,vidinė ir fizinė mokyklinė aplinka 27
  • 8. APKLAUSOS REZULTATŲ ANALIZĖ 29
  • 9. IŠVADOS 35
  • SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA 37
  • LITERATŪROS IR KITŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 39
  • PRIEDAI 40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (10801 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 40 psl., (10801 ž.)
  • Word failas 419 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt