K. Pukelis rašo: „Mokytojas yra lyg pašauktas budėti ties gležna vaiko sąžine, stovinčia prigimties skleidimosi kryžkelėje ir draskomos prieštaringų dieviškosios ir geidžiančiosios, mąstančiosios ir gyvulinės dvasių kvietimo ir vilionių sieloje, todėl nežinančios kur link pasukti. Mokytojo pareiga – pasukti ir palydėti vaiko sąžinę mąstančiosios (dieviškosios) dvasios link, daryti viską, kad jo prigimtis taptų kaskart vis dvasingesnė – kilnesnė, tauresnė, geresnė ir gražesnė“.
Meninė raiška – universali vaiko visuminio ugdymo priemonė. Ji padeda vaikui pažinti ir išreikšti save pačiomis įvairiausiomis meno priemonėmis bei formomis šokant, vaidinant, bendraujant, muzikuojant, kuriant dailės darbus.
Meninis vaikų ugdymas pasižymi raiškos rūšių įvairove. Meninė raiška lavina vaikų kūrybines galias, padeda ugdytis ir atskleisti gabumus, turtina emocinę patirtį, turi lemiamą įtaką vaiko intelekto raidai. Ji yra puiki priemonė ugdyti ir plėtoti vaiko savijautą, poreikius, interesus, įvairių gebėjimų lygį, bendravimo ir bendradarbiavimo ypatumus, namų kultūrinę aplinką, šeimos lūkesčius ir nuostatas į ugdymą.
Todėl, šeima ir mokykla yra tarsi dvi institucijos, sujungtos vienu ir tuo pačiu ugdomuoju objektu – vaiku. Svarbiausias abiejų tikslas – žmogus, kuris mąstytų, veiktų ir gyventų vardan aukščiausių idealų.
Vaiko santykiams įtaką su aplinka daro ne tik šeima ar mokytojai, bet ir trečioji institucija – kiemas, gatvė, draugai. Dažnai vaikas egzistuoja trijuose asmenyse. Mokykloje jis praranda namų įgūdžius, namie – mokyklos, o su draugais – ir vienus, ir kitus.
Savo darbe nagrinėsiu šokio pedagogo ir V- X kl. mokinių tarpusavio santykius ir įtaką ugdymui, bei ugdymuisi. Atliksiu tyrimą, kurio metu apklausiu šokio pedagogus ir V – X kl. mokinius. Apibendrinsiu apklausos rezultatus, patvirtinsiu arba paneigsiu iškeltą hipotezę, kad geri šokio pedagogo ir mokinių tarpusavio santykiai daro teigiamą įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
Darbo tikslas – nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykių įtaką ugdymui bei ugdymuisi.
• Išanalizuoti šokio mokytojo kompetencijas.
• Nustatyti šokio pedagogo ir V – X kl. mokinių tarpusavio santykius.
• Apibendrinti apklausos rezultatus.
Darbe apžvelgsiu mokytojų ir mokinių...
Šį darbą sudaro 10801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!