PEDAGOGIKOS FAKULTETAS
DIPLOMINIO DARBO/PROJEKTO
UŽDUOTIS
Duota diplomantei
Kursas PUIO3A Studijų programa Pradinio ugdymo pedagogika
2004 m. balandžio 15 d.
Diplominio darbo/projekto tema: “Mokinių ir jų tėvų tarpusavio santykių dinamika ir jos įtaka ugdymosi procesui”.
Diplominio darbo/projekto baigimo data: 2004 – 04 – 15
Reikalavimai diplominiam darbui/projektui:
1. Gynimui pateikti įrištą, rinktą kompiuteriu spausdintą diplominį darbą/projektą su priedais ir pateikta iliustracine medžiaga.
2. Svarbiausias darbo akcentas – taikomasis tyrimas.
3. Naudotis naujausia lietuvių ir užsienio autorių literatūra.
4. Naudotis šiuolaikinėmis technologijomis.
Diplominio darbo/projekto planas:
1. Įvadinė dalis:
Darbo objektas – mokiniai, jų tėvai.
Tikslas – plačiau susipažinti su tėvų ir mokinių tarpusavio santykių dinamika, tų santykių įtaka ugdymosi procesui.
Uždaviniai:
◦ išstudijuoti mokslinę, pedagoginę ir psichologinę literatūrą pasirinkta tema;
◦ susipažinti su mokinių ir jų tėvų santykių dinamika;
◦ išsiaiškinti tų santykių įtaką mokinių ugdymosi procesui;
◦ pravesti mokinių ir jų tėvų anketinę apklausą;
◦ apdoroti anketų duomenis.
Hipotezė – manau, kad mokinių ir tėvų tarpusavio santykiai įtakoja ugdymosi procesą.
2. Analitinė dalis:
Kryptingai ir sistemingai analizuoti literatūrą. Literatūrinė ir kitų šaltinių analizė tyrimui suteiks tikslesnį kontekstą, bei padės pasirinkti tinkamiausią tyrimo kryptį.
3. Tiriamoji dalis:
Pasirinkti tinkamus tyrimo metodus, numatyti tyrimo vietą, tiriamųjų skaičių, grupes. Naudoti pirminės pedagoginės informacijos rinkimo metodai – pedagoginės ir psichologinės literatūros pasirinkta tema studijavimas, eksperimentinis – anketinė mokinių ir jų tėvų apklausa, statistiniai metodai – kiekybinis ir kokybinis anketų apdorojimas, teorinis gautų duomenų įvertinimas ir aprašymas. Analizuoti tyrimo duomenys, grafiškai apipavidalinti tyrimo duomenys, perengta medžiaga demonstravimui
4. Išvados ir siūlymai:
Tyrimo rezultatai rodo, kad: ketvirtadalis tvirtų šeimų sutaria gerai. Vaikas jaučiasi saugiai, namuose jam jauku ir gera. Šeimose taikomos įvairios poveikio priemonės. Skatinama įvairiai: pagiriama, padėkojama, dovanojami malonūs dalykai.
Tačiau yra nemažai šeimų, kuriose tarp šeimos narių kyla konfliktai. Taikoma netobula poveikio priemonė – bausmė. Dažniausios bausmės: barimas, neleidimas žiūrėti televizoriaus, net fizinė bausmė.
Geras psichologinis klimatas šeimoje garantuoja geras sąlygas pamokų ruošai, barniai su tėvais, nesantaika šeimoje trukdo mokytis – tai ypač svarbu pradinėse klasėse, nes vaikas tampa nervingas, pradeda blogiau mokytis. Tad galiu teigti,...
Šį darbą sudaro 14205 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!