Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas.
Judita Pocevičiūtė
Marijampolė
2004
Įžanga
Ko gero nesuklysiu, jei pasakysiu, kad kiekvienas žmogus nori būti nepriklausomas. Daugelis žmonių nori laisvės t.y. būti pačiam sau šeimininku, kurti savus įstatymus, elgtis savo nuožiūra. Tačiau toks požiūris, orientuotas į begalinę laisvę vysto anarchiją. Anarchistinio socialinio charakterio žmonės nepripažįsta tvarkos ir valdžios ne tik žodžiais, bet ir savo elgesiu, veiksmais. Neigdami kitų valdžią, jie patys mėgsta dominuoti. Anarchistinėmis idėjomis užsikrečia ir moksleiviai. Jie savo nuostatas išreiškia nepaklusdami mokyklos tvarkai ir reikalavimams, neklausydami mokytojų, neruošdami pamokų. Daugelis iš jų meta mokyklą net nesulaukę 16 metų.
Problema: kodėl mokiniai konfliktuoja su mokytojais?
Tyrimo objektas: konfliktai.
Tyrimo dalykas: mokinių santykiai su mokytojais.
Tikslas: ištirti mokytojų ir mokinių (Babtų, Vištyčio vid. m-klų ir Jurbarko gimnazijos) konfliktų priežastis, bei numatyti galimas jų sprendimo būdus.
Kontingentas: mokytojai, mokiniai ( Babtų vid. m-klos – 11 klasė, Vištyčio vid. m-klos – 4, 6, 7 ir Jurbarko gimnazijos 7 klasė).
Metodai: apklausa (anketavimas), dokumentų analizė, statistinės duomenų analizės metodai.
Darbo struktūra: darbą sudaro dvi dalys:
Pirmoji dalis (teorinis darbas) – surinktos literatūros analizavimasis pateikimas asmenims.
Antroji dalis (praktinis darbas) – anketų sudarymas, jų pateikimas moksleiviams, bei jų analizavimas.
Tyrimo uždaviniai: išstudijuoti dokumentus, atlikti moksleivių apklausa (anketavimas). Problemos priežastį - išanalizuoti tyrimo rezultatus, pateikti rekomendacijas.
Saulius Pečkauskas rinko teorinę medžiagą, atliko Babtų vidurinėje mokykloje tyrimą, sudarė anketą, literatūros sąrašą.
Judita Saukaitytė atliko tyrimą Vištyčio vidurinėje mokykloje.
Modesta Lukinavičiūtė ir Judita Pocevičiūtė atliko tyrimą Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijoje, sudarė įžangą, išvadas.
1. Temos sąvokos
Mokytojas – kvalifikuotas ugdymo veikėjas, dirbantis mokykloje arba teikiantis privačias pamokas.
Pirmieji mokytojai atsirado senovės rytuose (apie 2000 m. pr. Kr.) ir antikinėje Graikijoje (6-7 a. pr. Kr.). Viduramžiais mokytojais buvo daugiausia dvasininkai arba to luomo asmenys, baigę ar nebaigę dvasines mokyklas, kolegijas, susikūrus universitetams (nuo 12 a.),- universitetų auklėtiniai. Nemažai mokytojavo ir savarankiškai prasilavinusių asmenų, buvusių kareivių, atleistų iš darbo raštininkų, kitokių tarnautojų. Naujaisiais amžiais mokytojai tampa...
Šį darbą sudaro 5789 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!