Tyrimai

Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 1 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 2 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 3 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 4 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 5 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 6 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 7 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 8 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 9 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 10 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 11 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 12 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 13 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 14 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 15 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 16 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 17 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 18 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 19 puslapis
Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vištyčio ir Babtų vidurinių mokyklų bei Jurbarko gimnazijos mokinių santykių su mokytojais, pedagoginis tyrimas.
Judita Pocevičiūtė
Marijampolė
2004
Įžanga
Ko gero nesuklysiu, jei pasakysiu, kad kiekvienas žmogus nori būti nepriklausomas. Daugelis žmonių nori laisvės t.y. būti pačiam sau šeimininku, kurti savus įstatymus, elgtis savo nuožiūra. Tačiau toks požiūris, orientuotas į begalinę laisvę vysto anarchiją. Anarchistinio socialinio charakterio žmonės nepripažįsta tvarkos ir valdžios ne tik žodžiais, bet ir savo elgesiu, veiksmais. Neigdami kitų valdžią, jie patys mėgsta dominuoti. Anarchistinėmis idėjomis užsikrečia ir moksleiviai. Jie savo nuostatas išreiškia nepaklusdami mokyklos tvarkai ir reikalavimams, neklausydami mokytojų, neruošdami pamokų. Daugelis iš jų meta mokyklą net nesulaukę 16 metų.
Problema: kodėl mokiniai konfliktuoja su mokytojais?
Tyrimo objektas: konfliktai.
Tyrimo dalykas: mokinių santykiai su mokytojais.
Tikslas: ištirti mokytojų ir mokinių (Babtų, Vištyčio vid. m-klų ir Jurbarko gimnazijos) konfliktų priežastis, bei numatyti galimas jų sprendimo būdus.
Kontingentas: mokytojai, mokiniai ( Babtų vid. m-klos – 11 klasė, Vištyčio vid. m-klos – 4, 6, 7 ir Jurbarko gimnazijos 7 klasė).
Metodai: apklausa (anketavimas), dokumentų analizė, statistinės duomenų analizės metodai.
Darbo struktūra: darbą sudaro dvi dalys:
Pirmoji dalis (teorinis darbas) – surinktos literatūros analizavimasis pateikimas asmenims.
Antroji dalis (praktinis darbas) – anketų sudarymas, jų pateikimas moksleiviams, bei jų analizavimas.
Tyrimo uždaviniai: išstudijuoti dokumentus, atlikti moksleivių apklausa (anketavimas). Problemos priežastį - išanalizuoti tyrimo rezultatus, pateikti rekomendacijas.
Saulius Pečkauskas rinko teorinę medžiagą, atliko Babtų vidurinėje mokykloje tyrimą, sudarė anketą, literatūros sąrašą.
Judita Saukaitytė atliko tyrimą Vištyčio vidurinėje mokykloje.
Modesta Lukinavičiūtė ir Judita Pocevičiūtė atliko tyrimą Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijoje, sudarė įžangą, išvadas.
1. Temos sąvokos
Mokytojas – kvalifikuotas ugdymo veikėjas, dirbantis mokykloje arba teikiantis privačias pamokas.
Pirmieji mokytojai atsirado senovės rytuose (apie 2000 m. pr. Kr.) ir antikinėje Graikijoje (6-7 a. pr. Kr.). Viduramžiais mokytojais buvo daugiausia dvasininkai arba to luomo asmenys, baigę ar nebaigę dvasines mokyklas, kolegijas, susikūrus universitetams (nuo 12 a.),- universitetų auklėtiniai. Nemažai mokytojavo ir savarankiškai prasilavinusių asmenų, buvusių kareivių, atleistų iš darbo raštininkų, kitokių tarnautojų. Naujaisiais amžiais mokytojai tampa...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5789 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮZANGA3
  • 1. Temos sąvokos.4
  • 2. Mokinių ir mokytojų santykiai dabartinėse Lietuvos mokyklose..5
  • 3. Ugdymas - patirties perdavimas..7
  • 4. Nenoras mokytis..8
  • 4.1. Kokie šios keistos ligos simptomai.8
  • 5. Mokykla – pykčio namai? ..9
  • 6. Nenoro mokytis raiškos formos10
  • 7. Mokytojai mūsų civilizacijos grandis11
  • 8. Mokyklose atliktų tyrimų suvestinės.12
  • IŠVADOS.17
  • LITERATŪRA19
  • PRIEDAI20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5789 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos tyrimas
  • 23 psl., (5789 ž.)
  • Word failas 317 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt