Kursiniai darbai

Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui

10   (3 atsiliepimai)
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 1 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 2 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 3 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 4 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 5 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 6 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 7 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 8 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 9 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 10 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 11 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 12 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 13 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 14 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 15 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 16 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 17 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 18 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 19 puslapis
Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką, kompetencijos reikalingos lietuvių kalbos mokytojui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Studentai, studijuojantys Socialinės gerovės ir negalės studijų fakultete, įgyja daug žinių, reikalingų specialiajam pedagogui (taip pat ir lietuvių kalbos mokytojui), kuris vėliau mokiniams veda pamokas, tame tarpe ir lietuvių kalbos. Studentai studijuoja ir lietuvių kalbos didaktiką, kuriai ko gero reikia turėti bent elementarių lietuvių kalbos žinių, jog būtų galima sėkmingai studijuoti, o vėliau įgytas žinias perteikti savo mokiniams. Todėl aktualu išsiaiškinti, kokių lietuvių kalbos dalyko žinių turi, bei kokias pedagogui reikalingas kompetencijas laiko prioritetinėmis, Socialinės gerovės ir negalės studijų fakluteto studentai, būsimi pedagogai.
Problema. Lietuvių kalbai kyla didelė grėsmė, kadangi vis dažniau vartojama anglų kalba įvairiose šalies srityse. Neveltui 2003 paskelbta rezoliucija „Lietuvių kalbos padėtis moksle ir visuomenėje.“ Šioje rezoliucijoje pateikiami pageidavimai, politinei šalies valdžiai, visai šalies inteligentijai, o tai pat mokslo ir studijų institucijoms, skatinantys puoselėti, branginti ir gerbti savo kalbą, o universitetuose atkreipti dėmesį į lietuvių kalbos mokymą, bei taisyklingą vartoseną. O pastaruoju metu vis dažniau kalbama apie blogėjantį studentų raštingumą, susilpnėjusias lietuvių kalbos žinias, o tai kelia didelį susirūpinimą, kadangi kalba užima didelę reikšmę kiekvieno iš mūsų gyvenime, be kalbos neįmanoma net pilnavertė asmenybės raida (Liekis, 2004).
Tyrimo objektas – Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto studentų dalykinis pasirengimas.
Tyrimo tikslas – atskleisti, studentų turimas lietuvių kalbos dalykines žinias bei išanalizuoti lietuvių kalbos mokytojo kompetencijas.
1. Apibūdinti lietuvių kalbos mokytojo kompetencijas bei veiklos sritis remiantis moksline literatūros analize.
2. Apibūdinti, kokias kompetencijas studentai išsiugdo studijuodami lietuvių kalbos didaktiką.
3. Atskleisti studentų turimas lietuvių kalbos dalykines žinias.
4. Palyginti skirtingo kurso studentų dalykinį pasirengimą studijuojant lietuvių kalbos didaktiką.
Tyrimo metodai – teorinė literatūros analizė, anketinė apklausa.
Tyrimo dalyviai (respondentai) – Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto II ir III kurso studentai. Tyrime dalyvavo 19 respondentų.
Kursinio darbo struktūra. Šį kursinį darbą sudaro: įvadas, 2 skyriai, išvados, naudota literatūra (21 šaltinis) , priedai. Tyrimo duomenis iliustruoja 10 lentelių, 10 paveikslų. Prieduose pateikiama: anketos pavyzdys, stuentų užpildytos anketos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7355 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas2
  • 1 skyrius. Lietuvių kalbos mokytojo (specialiojo pedagogo) kompetencijų struktūra ir veiklos sritys.
  • 1.1. Lietuvių kalbos mokytojo veiklos sritys. ..3
  • 1.2. Lietuvių kalbos mokytojo kompetencijų struktūra ..4
  • 1.3. Kompetencijos, įgyjamos studijuojant lietuvių kalbos didaktiką..5
  • 1.4. Lietuvių kalbos mokytojo bendrosios kompetencijos.6
  • 2 skyrius. Studentų dalykinis pasirengimas studijuoti lietuvių kalbos didaktiką.
  • 2.1. Tyrimo metodika9
  • 2.2. Tyrimo dalyviai10
  • 2.3. Studentų nuomonė apie bendrąsias kompetencijas, apklausos rezultatai11
  • 2.4. Studentų dalykinių žinių iš leksikos ir morfologijos rezultatai .13
  • 2.5. Studentų dalykinių žinių iš sintaksės ir stilistikos rezultatai.19
  • 2.6. Studentų dalykinių žinių iš fonetikos ir akcentologijos rezultatai..22
  • 2.7. Studentų gebėjimo kurti rišlų tekstą rezultatai.24
  • Išvados..27
  • Literatūra28
  • Priedai30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (7355 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos kursinis darbas
  • 31 psl., (7355 ž.)
  • Word failas 666 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt