1. Ugdyti mokinių gebėjimą dirbti grupėse.
2. Ugdyti tarpusavio supratimą, pagarbą kitam asmeniui.
3. Lavinti mokinių gebėjimą tiksliai ir trumpai formuluoti teiginius.
4. Mokyti naudotis jau turima informacija ir tikslingai ją pritaikyti.
I.1. Tie mokiniai, kurie mano, kad senosios literatūros neverta skaityti, pakelia rankas ir yra susodinami vienoje, visi likę mokiniai – priešingoje klasės pusėje.
I.2. Mokiniams paaiškinamos būsimos diskusijos sąlygos :
• klausimą būtina nusirašyti į sąsiuvinius;
• kalbama turi būti tik po vieną;
• būtina gerbti kito žmogaus teisę į savo nuomonę ir galimybę reikšti savo mintis.
I.3. Mokiniams paaiškinama užduotis : mokinių grupė, mananti, kad senosios literatūros skaityti neverta turi sugalvoti kiek įmanoma daugiau teiginių, kad įrodytų, jog jos skaityti tikrai neverta. Kita grupė mokinių turi sugalvoti kuo daugiau teiginių, kad įrodytų, jog senąją literatūrą skaityti vis dėlto verta.
II. Diskusija.
II.1. Abiejų grupių nariai individualiai 5 min. rašo jiems į galvą ateinančias mintis jiems skirtu klausimu.
II.2. Kiekviena grupė tarpusavyje išrenka geriausius teiginius.
II.3. Teiginiai perskaitomi visai klasei. Skirtingų grupių nariai savo atsakymus skaito po vieną iš eilės, iš pradžių viena grupė, po to kita.
II.4. Priešininkų grupė, išgirdusi teiginį gali pasitikslinti, užduoti klausimų.
II.5. Karščiausiuoju momentu kilusi diskusija nutraukiama.
II.6. Mažiausiai diskusijoje dalyvavę (arba visai nedalyvavę) mokiniai pasodinami atskirai. Jiems skiriama užduotis parašyti savo nuomonę po diskusijos, atsižvelgiant į išdėstytus teiginius šiuo klausimu.
III. Išvados. Padarau išvadas, apibendrinu tai, ką kalbėjo mokiniai. Po to pasakau, kad kitą pamoka mokiniai turės galimybę įsitikinti, kurie jų teiginiai buvo teisingi, o kurie ne, kai bus pradėsime skaityti K.Donelaičio biografija ir kūryba.
Pamokos planas
Data : 2006 01 17
Klasė : 11
Pamokos tema : rašybos pagrindų kartojimas.
Pamokos tikslai :
1. Ugdyti raštingumą.
2. Lavinti atmintį ir pastabumą.
3. Mokyti pritaikyti rašybos taisykles atliekant konkrečias užduotis.
.
I. Temos skelbimas ir darbo eigos aiškinimas. Lentoje užrašoma pamokos tema – rašybos pagrindų kartojimas. Mokiniai temą užsirašo sąsiuviniuose. Tikrinsime, kaip mokiniai moka rašyti. Paaiškinu, kad išdalinsiu diagnostinius rašybos testus, kuriuos mokiniai galės rašyti visą pamoką. Pažymiai už...
Šį darbą sudaro 3981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!