Alytus, 2011m.
Klasė: 5B
Dalykas: lietuvių kalba
Data: 2011.02.08
Tema: Būdvardžių linksniavimas ir rašyba
Tikslai: Pasikartoti, kokius žino linksnius;
Išmokyti vaikus taisyklingai linksniuoti būdvardžius;
Išmokyti vaikus taisyklingai rašyti būdvardžius.
Tipas: Trumpas praeitos temos pakartojimas, naujos temos išdėstymas, praktinių įgūdžių formavimas.
Mokymo būdai ir piemonės: pokalbis, pateiktos informacijos komentavimas, savarankiškas mokinių darbas.
Literatūra:
Jūratė ir Vytautas V. Sirtautai „Lietuvių kalbos vadovėlis 5 klasei“ – V., 2010
Jūratė, Vytautas ir Vytautas V. Sirtautai „Lietuvių kalbos vadovėlis 5 klasei“ – V., 1998
B. Pamokos situacija
Mokiniai yra baigę daiktvardžio skyrių ir pradėję būdvardžio. Mokiniai jau mokėsi apie būdvardžio reikšmę, gramatinius požymius ir bevardę giminę bei laipsnius. Namuose buvo skirta atlikti 316 ir 317 pratimus (psl. 138) ir namuose prisiminti, kokius žino linksnius bei kokie klausimai jiems yra keliami. Toliau pamokose bus pabaigta nauja tema iš būdvardžių, t.y., būdvardžių linksniavimas ir rašyba, o pabaigus jį bus rašomas kontrolinis darbas ir pradedamas skaitvardžio skyrius.
C. Pamokos eiga
Pamokos struktūra, dalis, vartojami metodai, numatomas laikas
Mokytojo žodžiai ir veikla
Mokinių veikla ir menamieji atsakymai.
1. Pamokos pradžia, susitvarkymas.
(2min.)
Pamokos tikslų/ uždavinių skelbimas.
Mokytoja pasisveikina su mokiniais. Patikrtina, kas yra klasėje, lentoje užrašo pamokos temą, pasako pamokos tikslus
Pamokai prasidėjus mokiniai atsistoja ir taip pat pasisveikina su mokytoja, atsisėda. Atsiverčia sąsiuvinius ir užsirašo pamokos temą.
2. Mokymosi veiklos seka.
Motyvacija.
Aktyvusis metodas – klausimų pateikimas.
(7min)
(3min.)
(5min)
Mokytoja paklausia mokinių, ką jie jau žino apie būdvardį, nes mokiniai jau yra pabaigę keturias būdvardžio temas.
Mokytoja prašo prisiminti, kokius linksnius mokiniai žino ir kokie klausimai jiems yra keliami
Mokytoja liepia mokiniams atsiversti vadovėlių 139 puslapį ir pažvelgti į 319 pratimą. Mokytoja liepia palyginti gaiktavardžių ir būdvardžių linksniavimą, klausia, kurių linksnių galūnės skiriasi.
Mokiniai kelia rankas, sako, ką išmoko per pareitas pamokas, kuriose buvo mokoma apie būdvardį.
Mokiniai taip pat kelia rankas, yra aktyvus, nes namuose jiems buvo užduota prisiminti apie linksnius.
Mokiniai su mokytojo pagalba palygina daiktavardžių ir būdvardžių linksniavimą. Mokiniai pasako, jog skiriasi vienaskaitos Naud., Viet. Ir Šauksmininko bei daugiskaitos Naud. Ir Šauksm. linksnių galūnės.
Naujų žinių/gebėjimų siejimas ir taikymas.
(5min)
(1min.)
Mokytoja dar...
Šį darbą sudaro 2886 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!