Klaipėda, 2004
Anketa
Šį tyrimą atlieka Klaipėdos Universiteto, Pedagogikos Fakulteto, socialinio pedagogo specialybės studentė. Tyrimu siekiama išsiaiškinti, kurias pedagogo savybes ir gebėjimus mokytojai laiko svarbiausiomis jų pedagoginėje veikloje.
Labai prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Nuo antro klausimo gebėjimus vertinkite tam tikru balu: nuo 1 iki 9 (kiekvienas gebėjimas turi turėti skirtingą įvertinimą). Jūs galite įrašyti savo nuomonę, įvardyti nepaminėtas savybes, gebėjimus, kurie jums yra svarbesni už pastaruosius.
Anketa anoniminė. Dėkojame už atsakymus
1. Kurios iš šių savybių: pažinimo, veiklos, bendravimo, organizacinės ar raiškos, jums yra svarbiausios? Kodėl?
2. Kurios iš Pažinimo savybių jums yra svarbiausios ar mažiau svarbios?
Kita
3. Kurios iš Veiklos savybių jums yra svarbiausios ar mažiau svarbios?
Kita
4. Kurios iš Bendravimo savybių jums yra svarbiausios ar mažiau svarbios?
Kita
5. Kurios iš Organizacinių savybių jums yra svarbiausios ar mažiau svarbios?
Kita
6. Kurios iš Raiškos savybių jums yra svarbiausios ar mažiau svarbios?
Kita
Įvadas
Koks turi būti mokytojas? Kokios savybės, gebėjimai mokytojo pedagoginėje veikloje yra svarbiausios? Visuomenė ir patys pedagogai savo profesijai kelia labai didelius reikalavimus, nes nuo pedagogo profesinės kvalifikacijos priklauso ugdymo ir jo rezultatų kokybė, o kartu visuomenės raidos kokybė. Mokytojo vaidmuo ugdymo procese ypatingas. Mokytojas ne tik sukuria ugdymosi sąlygas, vadovauja sudėtingam žmogaus tobulėjimo procesui, bet visa savo esybe daro įtakos individualybės formavimuisi: požiūriu į dėstomą dalyką, darbą, žmones, gyvenimą, vertybes, bendravimo būdu, moralinėmis savybėmis, fizine struktūra. Mokytojo darbe, labai svarbu kaip jį vertina mokiniai, nes jei nėra tarpusavio ryšio, jei mokiniai nepasitiki, bijo savojo mokytojo, tai pedagoginė sąveika neįmanoma. Taigi šiuolaikinėje literatūroje beveik visur pripažįstama, kad pedagogo profesija reikalauja ne tik pedagogikos, psichologijos ir specialybės žinių, mokėjimų bei įgūdžių, bet ir specialių asmenybės savybių, įgalinančių efektyviai ir kūrybingai reikštis pedagoginėje veikloje.
Tyrimo objektas – mokytojas - jo profesijos specifiškumas, bei jam keliami visuomenės reikalavimai.
Tikslas – išanalizuoti, kurias pedagogo savybes ir gebėjimus mokytojai laiko svarbiausiomis jų pedagoginėje veikloje.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokytojo sampratos kilmę, reikšmę, prasmę;
2. Aprašyti mokytojo atliekamus vaidmenis...
Šį darbą sudaro 7018 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!