Darbo aktualumas ir problema. Kalakutienos mėsa ir jos produktai yra nuo seno žinomi kaip sveikatai naudingomis savybėmis pasižymintis maistas. Kalakutiena turi daugybę privalumų. Ji – turtinga vitaminais, mažiau alergizuojanti, lengviau virškinama ir ne tokia riebi mėsa, kaip kitos mėsos rūšys. Nepaisant to, jos paklausa Lietuvoje nėra labai didelė palyginti su kitomis mėsos rūšimis. Todėl aktualu ištirti kalakutienos produktų paklausą, ją lemiančias priežastis ir vartojimo ypatumus.
Tiriant kalakutienos produktų paklausą, svarbu atkreipti dėmesį ne tik į pasiūlos-paklausos dėsnius, bet ir į vartotojų nuomonę. Kalakutienos produktai yra prekė, todėl darbe nagrinėjama tik prekių paklausa bei pasiūla. Be to, Lietuvoje vyrauja rinkos ekonomika, todėl visi ekonominiai dėsniai nagrinėjami tik rinkos ekonomikos.
Paklausa yra neatsiejama nuo pasiūlos, todėl darbe daug dėmesio yra skiriama ne tik pačiai paklausai, bet ir ją labiausiai įtakojančių veiksnių, tokių kaip pasiūla, kaina, vartotojų nuomonė ir elgsena, nagrinėjimui.
Darbo tikslas – ištirti kalakutienos produktų paklausą.
Darbo objektas – kalakutienos produktų paklausa.
Siekiant išsiaiškinti, kokie veiksniai ir kaip įtakoja produktų paklausą, pirmiausia reikia išnagrinėti jos sąvoką. Paklausos samprata bei savybės yra neatsiejamos nuo rinkos bei pasiūlos, todėl tikslinga nagrinėti visas šias sąvokas. Rinkos samprata ir funkcijos nagrinėjamos nuo senų laikų – dar 1776 m. A. Smit teigė: „Kiekvienas žmogus galvoja tik apie savo naudą, bet nematomoji ranka, kuri jį vedžioja, kaip ir daugeliu kitų atvejų, nuveda jį ten, kur jis net negalvojo eiti“. Anot jo, ta „nematomoji ranka“ reguliuoja pirkėjų ir pardavėjų veiklą. Ji ir yra rinka, kurioje kiekvienas subjektas funkcionuoja savanaudiškais motyvais, o pagrindinis viską reguliuojantis veiksnys yra kaina (kainų svyravimai). „Rinkoje pirkėjas sprendžia, kiek jis nori ir gali mokėti už prekę ar paslaugą, priklausomai nuo jos naudingumo, o pardavėjas – už kokią kainą jam apsimoka gaminti ir parduoti tą prekę“. (Mikroekonomika, p. 67). Dažniausiai, bet ne visada, kaina yra lemiamas veiksnys kliento apsisprendime pirkti arba nepirkti tam tikros prekės: noras įsigyti vienus ar kitus...
Šį darbą sudaro 2221 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!