Norint geriau išmanyti studijų metu įgytas teorines žinias, privalu jas mokėti taikyti praktiškai. Todėl pasirinktoje maitinimo įmonėje atlikau specializacijos praktika, kuri man padėjo įtvirtinti įgytas žinias. Praktikos atlikimui išsikėliau šiuos tikslus;
Tikslai:
• Aptarnauti lankytojus vadovaujantis profesinės etikos ir bendravimo kultūros normomis, bei patiekti valgius ir gėrimus pagal nustatytas aptarnavimo taisykles;
• Susipažinti su įmonės patiekalų ir gėrimų asortimentu, kulinarinėmis jų savybėmis, bei patiekimo metodais.
Norėdamas pasiekti savo išsikeltus tikslus ir kuo geriau atlikti praktiką pasirinktoje įmonėje, suformulavau keleta uždavinių, kurie padės man racionaliau taikyti teorines žinias praktikoje;
Uždaviniai:
• išnagrinėti konfliktines situacijas kylančias maitinimo įmonėje;
• išanalizuoti darbuotojams, dirbantiems maitinimo įmonėje, keliamus higienos ir sanitarijos, bei medicininės kontrolės reikalavimus;
• charakterizuoti maitinimo įmonėje esančius įrengimus;
• išanalizuoti maitinimo įmonės patiekalų ir gėrimų asortimentą;
• apibūdinti lankytojų aptarnavimo formas taikomas valgykloje;
1 VALGYKLOS CHARAKTERISTIKA
1. Pavadinimas – Rietavo Žemaitijos kolegijos valgykla.
2. Adresas – L. Ivinskio g. 5.
3. Savininkas – J. E. Bačinskas.
4. Darbuotojų skaičius – 6.
1 pav. Darbuotojų priklausomybės maitinimo įmonėje schema
5. Šioje valgykloje yra 10 stalų. Prie kiekvieno stalo yra 4 sėdimos vietos. Taigi valgykloje maksimalus sėdimų vietų skaičius - 40.
2 KONFLIKTINĖS SITUACIJOS VALGYKLOJE
Atlikdamas praktika pasirinktoje maitinimo įmonėje nepastebėjau, kad joje būtų kilę itin dideli konfliktai. Bandydamas suprasti kodėl konfliktinės situacijos šioje maitinimo įmonėje yra tokios retos arba jų iš vis jų nebūna supratau, kad konfliktų nebūvimas rodo jog dirbantis personalas yra labai darnus ir draugiskas. Manau, kad gerai organizuotas darbo pasidalijimas yra pagrindine priežąstis kodėl įmonėje konfliktinės situacijos yra toks retas reiškinys.
Tačiau pasitaikydavo atvejų kai kildavo prieškonfliktinės situacijos, kurios taip ir netapdavo konfliktu. Dažniausiai tokios situacijos susidarydavo kai kas nors iš personalo laiku nespėdavo atlikti savo darbų ir tai imdavo stabdyti efektyvų ir greitą likusio personalo darbą. Tokios situacijos buvo sprendžiamos greitai ir efektyviai. Dažniausiai, nespėjusiai savo darbo laiku atlikti personalo darbuotojai, į pagalbą ateidavo mažiau užsiėmusios darbuotojos, kurių atliekami darbai tuo metu nebuvo pirmo būtinumo.
Praktikos metų nepastebėjau konfliktų kylančių...
Šį darbą sudaro 2645 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!