Praktikos ataskaitos

Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas

10   (3 atsiliepimai)
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 1 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 2 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 3 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 4 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 5 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 6 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 7 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 8 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 9 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 10 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 11 puslapis
Praktikos ataskaita: maitinimo organizavimas 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reikalavimai administratoriui (metrdoteliui)
Nuo seno įprasta padavėjų vyresnįjį, atsakingą už bendrą tvarką kavinėse ir restoranuose, vadinti administratoriumi. Administratoriai segi ženklą su įrašu „Metrdotelis‘‘ (maître d'hôtel – viešbučio šeimininkas). Metrdotelis (administratorius) vadovauja padavėjų, barmenų, salės valytojų, durininkų darbui. Metrdotelis (administratorius) – tai asmuo, kuris palaiko ryšį tarp administracijos ir lankytojų. Tai administracijos atstovas įmonėje. Kad darbas restorane vyktų sėkmingai, būtina jį tinkamai organizuoti. Kiekvienas darbuotojas turi gerai žinoti savo pareigas ir atsakomybę. Jis turi palaikyti bendrus įmonės tikslus bei suvokti savo asmeninį indėlį jų siekiant. Maitinimo paslaugas teikia žmonės, todėl personalą reikia skatinti kuo labiau išnaudoti savo galimybes. Nė vienas restoranas negali efektyviai funkcionuoti be gerai subalansuotos darbo tvarkos. Nė vienas darbas negali būti gerai atliktas, jei darbuotojams aiškiai ir nuosekliai nebus išaiškintas jo tikslas ir tikslo pasiekimo būdai. Nė viena užduotis neturi tapti rutina, nes antraip darbuotojus labai greitai apima apatija ir darbas tampa neefektyvus. Administratorius turi:
• apibrėžti kiekvieno darbuotojo atsakomybę;
• tinkamai paskirstyti pareigas darbuotojams;
• vengti diskriminacijos, skistant darbuotojams darbo valandas bei laisvas dienas;
• užtikrintai, kad padalinio vadovas nuolat stebėtų, ar darbuotojai atlieka savo funkcijas.
Santykiai su lankytoju turi būti tokie, kaip tarpusavio santykiai tarp šeimininko ir svečio. Kaip lankytojas praleis laiką maitinimo įmonėje, kokį susidarys įspūdį apie ją – priklauso nuo kolektyvo ir pirmiausia nuo administratoriaus. Lankytojams patinka, kai juos dėmesingai sutinka, skaniai maitina, jai rūpinasi. Pagrindinis aptarnavimo ir teikiamų paslaugų tikslas yra suteikti svečiui maksimalų pasitenkinimą, kad jis patirtų kuo didesnį malonumą. Todėl administratorius turi būti aukštos kvalifikacijos spiacilistas ir išmanyti maitinimo įmonės darbą, stalų serviravimo ir svečių aptarnavimo taisykles, padavėjų darbo metodiką bei techniką. Administratorius turi žinoti patiekalų gamybos technologiją, indų ir įrankių paskirtį. Administratoriui būtinas profesinis taktas ir kantrybė, paslaugumas, mandagumas. Jis turi taisyklingai kalbėti ir mokėti bent vieną užsienio kalbą.
Reikalavimai padavėjams
Kladinga manyti, jog padavėju gali dirbti kas panorėjęs. Priš pradėdamas padavėjo karjerą darbuotojas turi būti gerai psichologiškai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4097 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (4097 ž.)
Darbo duomenys
  • Kulinarijos praktikos ataskaita
  • 12 psl., (4097 ž.)
  • Word failas 115 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią praktikos ataskaitą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt