Reikalavimai administratoriui (metrdoteliui)
Nuo seno įprasta padavėjų vyresnįjį, atsakingą už bendrą tvarką kavinėse ir restoranuose, vadinti administratoriumi. Administratoriai segi ženklą su įrašu „Metrdotelis‘‘ (maître d'hôtel – viešbučio šeimininkas). Metrdotelis (administratorius) vadovauja padavėjų, barmenų, salės valytojų, durininkų darbui. Metrdotelis (administratorius) – tai asmuo, kuris palaiko ryšį tarp administracijos ir lankytojų. Tai administracijos atstovas įmonėje. Kad darbas restorane vyktų sėkmingai, būtina jį tinkamai organizuoti. Kiekvienas darbuotojas turi gerai žinoti savo pareigas ir atsakomybę. Jis turi palaikyti bendrus įmonės tikslus bei suvokti savo asmeninį indėlį jų siekiant. Maitinimo paslaugas teikia žmonės, todėl personalą reikia skatinti kuo labiau išnaudoti savo galimybes. Nė vienas restoranas negali efektyviai funkcionuoti be gerai subalansuotos darbo tvarkos. Nė vienas darbas negali būti gerai atliktas, jei darbuotojams aiškiai ir nuosekliai nebus išaiškintas jo tikslas ir tikslo pasiekimo būdai. Nė viena užduotis neturi tapti rutina, nes antraip darbuotojus labai greitai apima apatija ir darbas tampa neefektyvus. Administratorius turi:
• apibrėžti kiekvieno darbuotojo atsakomybę;
• tinkamai paskirstyti pareigas darbuotojams;
• vengti diskriminacijos, skistant darbuotojams darbo valandas bei laisvas dienas;
• užtikrintai, kad padalinio vadovas nuolat stebėtų, ar darbuotojai atlieka savo funkcijas.
Santykiai su lankytoju turi būti tokie, kaip tarpusavio santykiai tarp šeimininko ir svečio. Kaip lankytojas praleis laiką maitinimo įmonėje, kokį susidarys įspūdį apie ją – priklauso nuo kolektyvo ir pirmiausia nuo administratoriaus. Lankytojams patinka, kai juos dėmesingai sutinka, skaniai maitina, jai rūpinasi. Pagrindinis aptarnavimo ir teikiamų paslaugų tikslas yra suteikti svečiui maksimalų pasitenkinimą, kad jis patirtų kuo didesnį malonumą. Todėl administratorius turi būti aukštos kvalifikacijos spiacilistas ir išmanyti maitinimo įmonės darbą, stalų serviravimo ir svečių aptarnavimo taisykles, padavėjų darbo metodiką bei techniką. Administratorius turi žinoti patiekalų gamybos technologiją, indų ir įrankių paskirtį. Administratoriui būtinas profesinis taktas ir kantrybė, paslaugumas, mandagumas. Jis turi taisyklingai kalbėti ir mokėti bent vieną užsienio kalbą.
Reikalavimai padavėjams
Kladinga manyti, jog padavėju gali dirbti kas panorėjęs. Priš pradėdamas padavėjo karjerą darbuotojas turi būti gerai psichologiškai...
Šį darbą sudaro 4097 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!