Mokyklos uždavinys- duoti jaunimui gilių, tvirtų žinių. Tačiau dalis mokinių neįsisavina žinių sistemos, neištobulina reikiamų mokėjimų ir nesusiformuoja įgūdžių, neįpranta dirbti savarankiškai.Dėl žemo mokinių įsisavinimo lygio, blogai jaučiasi tėvai , draugai, mokytojas jaučia profesinį bejėgiškumą. Žemas pažangumas- sudėtingas reiškinys, ir jį galima nagrinėti įvairiais aspektais: pedagoginiu, psichologiniu, sociologiniu, medicininiu, fiziologiniu.Silpnas mokinys mokomuoju aspektu- tai toks mokinys, kurio žinios, mokėjimai ir įgūdžiai atsilieka nuo mokymo programos reikalavimų, tačiau specialių priemonių pagalba galima pakelti jo pažangumą iki priimtinos normos.Spragoms mokinių žiniose nustatyti ir įveikti mokytojas sėkmingai gali panaudoti stebėjimą, dokumentacijos studijavimą, apklausą, mokinio charakteristiką, eksperimentus.Apie mokymosi sunkumus mokytojas gali daug sužinoti, stebėdamas mokinio veiklą atskirais darbo momentais:1. užduoties gavimas(vaiko dėmesingumas, kaip supranta užduotį)2. Darbo pradžia(vaiko iniciatyva, veiklumas). 3. Darbo pobūdis(kaip įsisąmonina tikslą ir kaip jo siekia, planuoja ir organizuoja veiklą). 4. Rezultatas ir požiųris į jį(mokinio atkaklumas ir mokėjimas pereiti prie produktyvesnio darbo būdo).Charakteristika apima mokomąją, darbinę, visuomenei naudingą moksleivio veiklą, jo elgesį, interesus, visuomeninį kryptingumą, santykius su kolektyvu, požiūrį į mokyklą. Ruošdamas charakt. , mokytojas išstudijuoja silpną mokinį daugeliu aspektų, o tai padeda sudaryti konkrečią pažangumo gerinimo metodiką.Tiriamos mokinio buitinės sąlygos bei jų įtaka pažangumui, fizinis, protinis išsivystymas, mokomojo darbo įgūdžiai, požiūris į mokymąsį, žinių apimtis ir tvirtumas.Visapusiškas mokinio pažinimas yra vienas svarbiausių nepažangumo problemos sprendimo etapų.
Biologiniai: Trys nervų sistemos sąvybės- dinamiškumas, stiprumas ir judrumas.A. Konevas nustatė 3 mokinių dinamiškumo grupes: 1.Mokiniai, kurių nervų sistemoje vyrauja slopinimo procesai.Jie nespėja įsisavinti naujos mokymo programos. 2.Mokiniai, kurių nervų sist. Vyrauja jaudinimo proc.greitai suvokia mokomąjį dalyką, bet atmintyje neužfiksuoja. 3.Būdinga jaudinimo ir slopinimo procesų pusiausvyra.Mokosi geriau už kitus. Stiprumas. Nuo jos priklauso mokinio darbingumas. Judrumas.Jei to nėra, mokinys nespėja persijungti nuo vienos veiklos prie kitos. Mokymosi nepažangumui įtakos turi- nenormalus fizinis išsivystymas (išstypę, vangūs, lėti arba smulkūs, išdykę).nepakankamas mokinio intelektas (neurozės, dislalija,disgrafija). Silpna mokinio sveikata (pervargimas, meningitas, galvos traumos). Socialiniai:1.tėvų išsilavinimas. 2.šeimos struktūra (pažangumas...
Šį darbą sudaro 8928 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!