ĮVADAS
Temos aktualumas. Šiandieninio žmogaus gyvenimo tempas skrieja nenumaldomu greičiu. Aplinkui daugybė informacijos, kurią reikia priimti, apdoroti ir išsaugoti. Naujai besikuriančios technologijos padeda mums tai padaryti. Informacija, žinios ir įgūdžiai šiuolaikinėje visuomenėje yra ypač vertingi, todėl motyvuoto ir socialiai aktyvaus žmogaus mokymąsis trunka visą gyvenimą. Dėl nuolatinio skubėjimo, kasdieninių darbų ar šeimos rūpesčių, dauguma žmonių, norinčių atnaujinti savo žinias, neturi galimybės atsitraukti nuo kasdienės rutinos ir lankyti įvairius kursus, seminarus ar mokymus, kurie trunka savaite, mėnesi ar dar ilgiau.
Nuotolinis mokymasis - puiki išeitis norintiems nuolat tobulėti ir semtis žinių. Greenberg (1998) šiuolaikinį distancinį mokymąsį apibrėžia kaip suplanuotą mokymo/ mokymosi patirtį, kuriai reikalinga daug technologijų, kad būtų pasiekiami per atstumą besimokantieji ir padidintų sąveiką tarp jų ir juos mokančių.
Nuotolinio mokymo metodai šiandieninėje visuomenėje vystosi ir diegiami ypač sparčiai. Lietuvoje rengiami įvairūs nuotolinio mokymo kursai, steigiami nuotolinio mokymosi centrai.
Mokymosi visą gyvenimą Memorandume rašoma: Europa eina link žiniomis grindžiamos visuomenės ir ūkio.Labiau nei bet kada naujausios informacijos ir žinių prieinamumas, motyvacija ir įgūdžiai protingai naudotis šiais resursais savo ir visos visuomenės vardu tampa veiksniu, didinančiu Europos kompetenciją, žmonių darbingumą ir pritaikomumą.
Šiandieniniai europiečiai gyvena sudėtingame socialiniame ir politiniame pasaulyje. Labiau nei bet kada jie nori planuoti savo gyvenimą. Jie privalo mokytis gyventi kultūrinės, etninės ir kalbinės įvairovės sąlygomis ( Mokymosi visą gyvenimą memorandumas, 2001).
Švietimo politikoje suaugusiųjų mokymas(is) suvokiams kaip pagrindinė žmogaus teisė. Švietima ssudaro prielaidas kiekvienam žmogui gyventi laisvai ir oriai. Lietuvos Respublikos švietimo koncepcija (1992), Lietuvos suaugusiųjų švietimo sisitemos koncepcija(1993), Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymas(1993) įtvirtina teisines garantijas visą gyvenimą ugdyti savo asmenybes.
Tikslas: apibūdinti nuotolinį mokymąsi dabartinėje situacijoje.
Uždaviniai:
Apibrėžti nuotolinio mokymosi sąvoką.
Apibūdinti nuotolinio mokymo panaudojimą.
Išsiaiškinti nuotolinio mokymosi pasirinkimo motyvus.
Nuotolinio mokymosi metodologija.
Metodai: literatūros analizė, dokumentų analizė.
I. NUOTOLINIS MOKYMASIS IR DABARTIS
1. Nuotolinio mokymosi sąvoka
Nuotolinis mokymasis apima visas mokymo formas, kai mokymas ir mokymasis vyksta skirtingose vietose. Mokymas(is) telefoninio pokalbio ar interneto konferencijos dėka gali vykti skirtingose vietose, tačiau...
Šį darbą sudaro 1689 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!