Referatai

Bendravimo subtilybės

10   (3 atsiliepimai)
Bendravimo subtilybės 1 puslapis
Bendravimo subtilybės 2 puslapis
Bendravimo subtilybės 3 puslapis
Bendravimo subtilybės 4 puslapis
Bendravimo subtilybės 5 puslapis
Bendravimo subtilybės 6 puslapis
Bendravimo subtilybės 7 puslapis
Bendravimo subtilybės 8 puslapis
Bendravimo subtilybės 9 puslapis
Bendravimo subtilybės 10 puslapis
Bendravimo subtilybės 11 puslapis
Bendravimo subtilybės 12 puslapis
Bendravimo subtilybės 13 puslapis
Bendravimo subtilybės 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien nėra vieningos mokslininkų nuomonės apie tokias sąvokas kaip bendravimas ar komunikavimas.
Bendravimas – tai procesas, kurio metu keičiamasi informacija, perduodamas emocionalus būvis, daroma tam tikra įtaka. Žodis procesas (lot. processus) reiškia pokytį, taigi bendravimas sukelia pokytį, nes keisdamiesi informacija, idėjomis, žmonės tobulėja, patenkina savo poreikius, sužino ką nors nauja.
Anot Žemaičio (1992), bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami žmonių poreikiai. Bendravimas gana sudėtingas reiškinys. Jis turi savo vidinius, socialinius, dorovinius – psichologinius mechanizmus, dėsnius ir taisykles, „kodus“ ir šifrus“ (Baršauskienė, Janulevičiūtė – Ivaškevičienė, 2005. 11p.).
Dažniausiai žmonės bendrauja, siekdami pasikeisti naujienomis, žiniomis, kai reikia ką nors pranešti bendrakalbiui, kam nors jį paskatinti. Tai pasikeitimas informacija, pirmiausia intelektualia, logine. Paprastai šis procesas ir vadinamas komunikacija.
Terminas „komunikacija“ daugiau akcentuoja ryšio tarp subjektų mechanizmą, formą, informacijos perdavimo būdus, kanalus ir dažniau vartojamas nagrinėjant organizacijos veiklą.
Referato tikslas – susipažinti su bendravimo procesu.
Siekiant šio tikslo, referate formuluojami šie uždaviniai:
• Pateikti pagrindines sąvokas;
• Paanalizuoti bendravimo funkcijas;
• Išnagrinėti bendravimo lygius;
• Išsiaiškinti komunikacijos skirtumus;
• Įvertinti kultūrinių skirtumų įtaką komunikacijos efektyvumui;
Tyrimo objektas – bendravimas, komunikacija ir problemos, kylančios šiame procese.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė.
1. Bendravimas
1.1 Bendravimo sąvokos ir funkcijos
V.Misevičius ir R.Urbonienė (2006) bendravimą apibūdina kaip procesas, kurio metu perduodama informacija, bendraujama, keičiamasi patyrimu, mintimis, išgyvenimais ir kt.
Bendravimo procese išskiriamos sudedamosios dalys: (1 pav.)
1 pav. Bendravimo proceso schema
Šaltinis: Misevičius, V., Urbonienė, R. 2006. Dalykinio bendravimo pagrindai. VŠĮ Šiaulių leidykla.
Pagrindinės bendravimo funkcijos (Misevičius, Urbonienė, 2006. 9p.) :
1. Kontaktinė funkcija – tai tarpusavio santykių palaikymas, ginčytinų klausimų išsiaiškinimas, iškilusių problemų sprendimas, keitimasis nuomonėmis ir informacija, pasikeitimas sukaupta patirtimi, naudojant tam tikrą ženklų sistemą, taip pat bendraujančių poveikis vienas kitam. Manoma, kad bendravimas ne tik turtina žmogaus vidinį pasaulį, bet ir padeda patikėti asmeniu, jį visapusiškau pažinti. Izoliuoto, iš bendravimo ryšių išskirto žmogaus negalima suprasti, suvokti jo charakterio, įsitikinimų, pažiūrų, jausmų bei išgyvenimų.
2. Tarpusavio sąveikos arba...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2438 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. Bendravimas 4
  • 1.1. Bendravimo sąvokos ir funkcijos 4
  • 1.2. Bendravimo lygiai ir būdai 6
  • 1.3. Bendravimo proceso kliūtys ir efektyvumo didinimas 7
  • 1.4. Verbalinė komunikacija: žodinė ir rašytinė 9
  • 1.5. Neverbalinė komunikacija 10
  • 2. Tarpkultūrinė komunikacija 11
  • 2.1. Kultūros poveikis bendravimui 11
  • IŠVADOS 14
  • LITERATŪRA 15
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2438 ž.)
Darbo duomenys
  • Organizacinės psichologijos referatas
  • 14 psl., (2438 ž.)
  • Word failas 128 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje Organizacinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje (2)

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje (2) Organizacinė psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą