Namų darbai

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje

9.2   (3 atsiliepimai)
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 1 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 2 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 3 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 4 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 5 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 6 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 7 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 8 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 9 puslapis
Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ALYTUS, 2009
Įvadas
Iš visų žmogaus savybių sugebėjimas bendrauti yra pats svarbiausias. Be bendravimo neįmanoma jokia profesinė veikla, joks tobulėjimas. Bendraudami mes galime perduoti kitiems žmonėms tai ką galvojame ar jaučiame, kokiais matome save ir savo aplinką. Bendraujant iš kartos į kartą yra perduodama amžiais kaupta žmonijos patirtis, žinios, kultūrinės tradicijos. Bendravimas tiesiogiai siejasi su jausmais. Bendraudami patiriame tiek neigiamų, tiek teigiamų emocijų. Kadangi bendravimas gali būti tiek džiaugsmings, tiek skausmingas, jis gali tiek suartinti žmones, tiek juos išskirti.
Bendravimas – tai prasminga tarpusavio sąveika tarp dviejų ar daugiau žmonių. Ši sąveika vyksta tiek kalbantis, tiek ir be žodžių, sąmoningai ir nesąmoningai, būnant dviese ar atsidūrus didelėje žmonių grupėje.
Darbo tiklas – išsiaiškinti bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarbą vadybininko profesinėje veikloje.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti bendravimo rūšis ir aspektus.
2. Aptarti bendravimo svarbą vadybininko profesinėje veikloje.
3. Išnagrinėti sėkmingo bendravimo aspektus vadybininko veikloje.
BENDRAVIMO (KOMUNIKACIJOS) ĮGŪDŽIŲ SVARBA VADYBININKO VEIKLOJE
1. Bendravimas
Bendravimas - tai dviejų arba daugiau žmonių tarpusavio sąveika, kurios metu perduodama informacija ir patenkinami saugumo, saviraiškos, dominavimo ir kiti poreikiai (G. Matulienė, 2002, p. 240).
J. Almonaitienė ir kt. (2004, p. 9) teigia, kad bendravimas yra daugialypis reiškinys. Yra skiriamos įvairios bendravimo rūšys, sudėtinės dalys ir aspektai.
Visų pirma galima skirti bendravimą su savimi (jis vadinamas intrapersonaliniu) ir bendravimą su kitais (tarpusavio, tarpasmeninis, interpersonalinis). Intrapersonalinis bendravimas – tai „bendravimas“ tarp asmenybės dalių. Tarpasmeninis bendravimas – toks, į kurį įsitraukia ne mažiau kaip du žmonės (J. Almonaitienė ir kt., 2004, p. 9).
1. 1. Bendravimo aspektai
Dar tik ketindami susitikti su nepažįstamu žmogumi, mes imame svarstyti, koks jis galėtų būti, kokių poelgių galime iš jo tikėtis. Susitikę stengiamės šį vaizdinį patikslinti, papildyti, remdamiesi viskuo, ką matome ir girdime: naujojo pažįstamo išvaizda, elgesiu, klbos tonu, turiniu ir t. t. Mūsų bendravimo partneris taip pat stengiasi susidaryti nuomonę apie mus, o mes savo ruožtu – padaryti tam tikrą įspūdį. Abi pusės mėgina įvertinti besiformuojančius santykius, savo jausmus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1911 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Bendravimas 4
  • 1. 1. Bendravimo aspektai 4
  • 1. 2. Verbalinis bendravimas 5
  • 1. 3. Neverbalinis bendravimas 5
  • 2. Bendravimo svarba vadybininko profesinėje veikloje 6
  • 2. 1. Vadovavimas – svarbiausioji vadybos funkcija 6
  • 2. 2. Vadovo kalba 6
  • 2. 3. Vieša kalba 6
  • 2. 4. Bendravimas grupėse 7
  • 2. 4. Derybos 7
  • 3. Sėkmingo bendravimo aspektai vadybininko veikloje 8
  • 3. 1. Sėkmingesnis bendravimas 8
  • 3. 2. Gerų vadovų asmenybinės savybės 8
  • 3. 3. Sėkmingas bendravimas grupėse 8
  • Išvados 9
  • Naudota literatūra 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1911 ž.)
Darbo duomenys
  • Organizacinės psichologijos namų darbas
  • 10 psl., (1911 ž.)
  • Word failas 89 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt