Žmogus, gyvendamas visuomenėje, nuolat yra tarp žmonių, su kuriais pastoviai bendrauja. Bendravimas atlieka daug svarbių funkcijų. Visų pirma, bendraudamas žmogus išreiškia savo esmę ir tampa asmenybe. Santykiai sistemoje“vadovas-pavaldinys“ atrodo nesudėtingi: vadovas turi teisę įsakinėti, reikalauti ir kontroliuoti, pavaldinys privalo sąžiningai dirbti. Vadovas turi teisę skatinti ir bausti, o pavaldinys - kritikuoti ir skųstis. Gyvenime ši sistema kur kas sudėtingesnė. Tarpusavio santykių atmosferą sukuria patys žmonės. Savo elgesiu jie gali ją supurvinti, suardyti, tačiau tie patys žmonės gali šią atmosferą ir pataisyti, pakeisti ją taip, kad susidaręs klimatas skatintu darbuotojų pasitenkinimą darbu.
Vadovo ir pavaldinių santykiams svarbus bendras įspūdis, kurį lemia išvaizda, apsirengimas ir aplinka, kurioje vyksta kontaktai. Jei žmogus pirmo susitikimo metu padarė gerą įspūdį, mes jo atžvilgiu nusiteikiame palankiai. Jei pirmas įspūdis nemalonus, mes taip pat įdėmiai stebime mums nesimpatiško žmogaus bruožus. Susipažindami su vadovu, pirmiausia stengiamės suprasti kas jis, po to, koks jis. Koks jis, mes bandome pasakyti pagal išvaizdą, iš jos galima šiek tiek spręsti apie gyvenimo būdą, darbo pobūdį. Vadovo ir pavaldinių bendravimo psichologijai nemažą įtaką daro ir darbo aplinka, tai yra vadovo kabinetas. Kiekvienas, kuris susidomi firma pirmiausia patenka į vadovo kabinetą ir iš jo susidaro pirmą įspūdį apie įmonę. Jeigu kabineto šeimininkė moteris, pageidautina, kad jaustųsi moteriška ranka. Ypač svarbu darbo aplinką atidžiai įvertinti ir tinkamai sutvarkyti psichologiniu požiūriu. Kiekvienas daiktas savo forma, vieta erdvėje, o ypač spalva daro nemažą poveikį mūsų psichikai. Teisingas spalvinis kabineto įrengimas gali sudaryti tokią aplinką, kurioje gerės nuotaika ir savijauta ne tik jame dirbančio vadovo, bet ir ateinančių lankytojų. Vadovo kabinetą reikėtų suskirstyti į tris zonas: darbo, posėdžio ir pokalbio.
1.Vadovas priima lankytoją sėdėdamas už rašomojo stalo, atsako į pasisveikinimą ir paprašo atsisėsti prie savo darbo stalo.
2.Įėjus lankytojui, vadovas atsako į pasveikinimą,išeina iš užstalės ir pakviečia jį į posėdžių zoną, pats atsisėda priešais. Tai draugiška bendravimo forma.
3.Įėjusį lankytoją pasitinka vadovas,...
Šį darbą sudaro 1216 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!