3. Mokytoja: Irena Kusaitė
4. Pamokos tema: Elektros energija
5. Pamokos tikslai:
a) mokomieji: siekiama kuo aiškiau išaiškinti naują temą, bei pasikartoti seną.
b) lavinamieji: lavinama atmintis, žinias bandoma pritaikyti praktiškai.
c) auklėjamieji: mokoma drausmės, pagarbos kitiems, saviraiškos.
6. Pamokos tipas:
a) pagal sąvikų sistemą, mokymo uždavinius ir esmines struktūrines pamokos dalis pamoka kombinuota – žinios buvo tikrinamos, kartojamos ir toliau nagrinėjamos, toliau formuojamos bendros sąvokos.
b) pagal individualų požiūrį, atsižvelgiant į ugdytinio savarakkiškumo lygį, pamoka mišri.
c) Pagal vyraujantį pamokoje metoda – pamoka – seminaras.
d) Pagal mokytojo vadovavimo pobūdį – tiesioginis mokytojo vadovavimas pažintinei veiklai derinamas su netiesioginiu.
7. Metodai: informaciniai teikiamieji metodai: pasakojimas, mokyklinė paskaita, aiškinimas, demonstravimas, pokalbis.
8. Priemonės: žemėlapis, vadovėlis, užrašai ant lentos.
II. PAMOKOS PROTOKOLAS
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Pastabos
12.50
12.51
12.53
12.57
12.59
(žinių tikrinimas bei kartojimas)
13.03
13.05
13.06
13.08
(nauja tema)
13.09
13.13
13.16
13.21
13.23
(žinių įtvirtinimas)
13.25
13.27
13.30
13.31
13.33
(namų darbų skyrimas)
(įvertinimas)
13.35 ( skambutis)
Su žurnalu ateina mokytoja, atsistoja prieš klasę ir pasisveikina su mokiniais.
Liepia visiems pasikartoti praeita pamokos temą, nes kvies atsakynėti, o pati eina į šalimais esantį kambariuką paimti žemėlapio.
Mokytoja atsisėda į savo vietą, sudrausmina mokinius kartotis ir pažymi pamokoje nedalyvaujančius mokinius.
Pastebi, kad dar vieno vaikino nėra.
Sudrausmina, kad nekalbėtų ir praneša, kad kitos savaitės pamoką atidirbs trečiadienį vietoje fizikos, nes mokytoja serga, o kitą savaitę nebus geografijos.
Liepia užsiversti knygas ir primina praeitos pamokos temą: nafta svarbiausia žaliava.
Klausia mokinių „Kur naudojama nafta?“
Mokytoja papildo moksleivių atsakymus ir užduoda dar vieną klausimą: „kokios valstybės išgauna daugiausiai naftos?“
„Kaip transortuojama nafta?“, mokytoja paklausia Vainiaus.
„koks ilgiausias naftotekis?“
„Ar Lietuva turi naftos, o jei turi kur?“
Mokytoja ant Lietuvos žemėlapio parodo kur išgaunama nafta Lietuvoje.
„ Įvykus katastrofai, išsipilus naftai, ką reikia daryt?“
„O kada negalima degint?“
Mokytoja pasako, kad galia pamokos Jaunius ir dar viena mergina bus įvertinti ir pasako naujos pamokos temą : „Elektros energija“ , ją užrašo ant lentos.
Liepia atsiversti ant stalo gulinčių knygų 77psl.
Pasako užduotį: popamokinis geografijos projektas „Lietuvos pramonės šakos“ parodo lapą su temomis, paaiškina detaliau užduotį, turi būti atliekamas po 2-3 žm.
Mokytoja atsako į mokinių klausimus. Siunčia...
Šį darbą sudaro 1106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!