Pamokos tikslai: 1. Palyginti Pinčiuko paveikslą su tautosakos velniu, remiantis skaitytomis romano ištraukomis, įrašu iš miuziklo „Velnio nuotaka“, nurodyti Jurgos ir Girdvainio dramatiškos meilės baigties priežastis, išvardyti romano „Baltaragio malūnas“ folkloriškumo ypatumus.
2. Apibendrinant turimas žinias, parengti rašiniui, ugdyti gebėjimą kūrybiškai mąstyti.
Tikslų iškėlimas ir emocinis nuteikimas
(3min.)
Mokiniams pasakoma, kad bus pakartojami svarbiausi dalykai, susiję su romanu. Mokiniai rengsis rašiniui.
Skamba įrašas iš miuziklo „Velnio nuotaka“.
Mokiniai buvo gerai pasirengę, aktyvūs, drausmingi.
Mokytoja sudarė galimybę palyginti miuziklą, ištraukas iš kino filmo ir K. Borutos romano.
Mokomosios medžiagos išdėstymas
(10 min.)
Mokytoja išdėstė mokiniams informaciją žodžiu.
Mokiniai klausosi dėstomos medžiagos, siejo ją su ankstesnėmis pamokomis.
Mokinių komandų organizavimas (4 min.)
Mokytoja paaiškino mokiniams, kaip sudaryti komandas ir padėjo grupėms persiformuoti.
Pagalba komandoms dirbti ir mokytis
(8 min.)
Mokytoja padėjo dirbančioms komandoms.
3 grupės:1. Lyginamoji Pinčiuko
ir tautosakos velnio charakteristika, 2 Jurgos ir Girdvainio.
meilės istorija, 3. Romano folkloriškumas
Tikrinimas (17min.)
Mokytoja patikrino, kaip mokiniai išmoko medžiagą.
Mokiniai įdomiai pateikė savo darbo rezultatus: vaidino, pildė lenteles, gražiai pasakojo.
Laimėjimų pripažinimas
(3min.)
Įvertinami geriausiai pasirengę mokiniai. Mokytoja paprašė parašyti, ką per pamoką išmoko.
Vaikai jautėsi savimi pasitikintys, šypsojosi.
1) Stebėjimo tikslai: ugdymas per pamoką.
1. Mokytojas iškėlė pažintinius, lavinamuosius ir auklėjamuosius tikslus.
2. Tikslai aiškiai suformuluoti.
3. Taip galime stebėti ir įvertinti rezultatą.
4. Tikslai siejami su mokinių turima patirtimi. Kitos temos tikslai siejami su kitais temos tikslais taip pat su metų tikslais, mokomaisiais dalykais kaip daile, muzika.
5. Mokiniai aiškiai supranta pamokos tikslus. Mokytoja juos pateikė, paaiškino entuziastingai pamokos pradžioje, kitaip tariant pirmoje fazėje.
2) Pamokos struktūra
1. Pamokos tipas – darbas grupėse.
2. Pamoka atitiko standartizuotus pavyzdžius.
3. Laikas paskirstytas racionaliai.
4. Mokiniai sugebėjo greitai suvokti tikslus ir tai darė teigiamą poveikį.
3) Ugdymo turinys
1. Mokytojas rėmėsi medžiaga iš vadovėlio, ją siejo su savo patirtimi, mokėjo tą medžiagą taikyti. Mokiniai vertino gautą informaciją.
2. Turinys artimas mokinių pajėgumui ir interesams.
3. Ugdymo turinys individualizuojamas bei integruojamas darbu grupėse. Individualiai mokiniai ruošėsi namuose pagal planą, esantį vadovėlyje (K.Urba skaitiniai 8 kl.). 3 grupės gavo atskiras užduotis ir joms rengėsi klasėje padedant...
Šį darbą sudaro 748 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!