Realizmo krypties bruožai Žemaitės apsakyme „Marti“.
Nustatyti realizmo krypties bruožus Žemaitės apsakyme „Marti“.
b) Lavinamieji
Lavinti mokinių gebėjimus išskirti svarbiausia informaciją, aiškiai reikšti savo mintis, sieti literatūros žinias su daile.
c) Auklėjamieji
Ugdyti mokinių dėmesį, drausmę, domėjimąsi tautos praeities gyvenimo būdu, papročiais, tarmėmis.
6. Pamokos tipas
Temos apibendrinimo pamoka.
7. Metodai
Darbas heterogeninėmis grupėmis ir stendinių pranešimų ruošimas, „sūkurio“ metodu vertinamas kitų grupių darbo rezultatas.
8. Priemonės
Kabinetas paruoštas. Išdalintos priemonės: stendinių pranešimų lapai, skirtingų spalvų rašikliai, smėlio laikrodžiai, kortelės su užrašytomis temomis bei užduotimis. Ant atskirų suolų pagalbinė literatūra: žodynai, literatūros kritikos darbai.
Demonstravimui parengtas kompiuteris, projektorius.
PAMOKOS PROTOKOLAS
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinių veikla
Pastabos
Mokinių parengimas ir nuteikimas darbui
Mokytoja pasisveikina su mokiniais.
Suskambėjus skambučiui mokiniai nebuvo nusiteikę mokslui, bet vos tik mokytojai juos užkalbino vaikai atidėjo visus pašalinius darbus ir savo dėmesį sutelkė į ją.
Nuo pat pirmos mokytojos ir mokinių bendravimo minutės jaučiamas šiltas, draugiškas bendravimas.
Namų darbų užduočių skelbimas
Mokytoja pristato trys užduotis ekrane, paaiškina kaip reikėtų atlikti kiekvieną užduotį. Mokiniai patys apsisprendžia kokį užduotį pasirinkti.
Mokiniai užsirašo užduotis ant lapukų.
Mokiniams leidžiama apsispręsti, kurią užduotį jie pasirinks.
Skelbiama pamokos tema, uždavinys
Pamokos temą, uždavinį, pranešimų rengimo kriterijus mokytoja išsako ne tik garsiai, bet ir demonstruoja ekrane.
Grupių vadovai išsitraukia pranešimų temas.
Mokiniai ruošiasi darbui.
Pristatomos pranešimų temos, nurodomas darbo atlikimo laikas: 15 min. pranešimo rengimui, po 3 min. kitų grupių vertinimui („sūkurio“ metodas).
Mokytoja pristato pranešimų temas, nurodo darbo atlikimo laiką. Supažindina su vertinimo pranešimų kriterijais, vertinimo normomis, kurie demonstruojami ekrane.
Mokiniai įdėmiai klausosi mokytojos.
Mokytoja yra puikiai pasiruošusi pamokai – išdalintos priemonės: stendinių pranešimų lapai, skirtingų spalvų rašikliai, smėlio laikrodžiai, „šviesoforo“ lapeliai, kortelės su užrašytomis temomis bei papildomomis užduotimis.
Išsiaiškinimas kaip mokiniai suprato užduotį, vertinimo kriterijus ir normas
Mokytoja klausia mokinių, ar jie suprato, užduotį, vertinimo kriterijus ir normas.
Mokiniai klausia, kas jiems neaišku.
Mokiniai tarpusavyje pasitaria, pasiaiškina.
Skelbiama darbo pradžia, fiksuojamas laikas.
Mokytoja skelbia darbo pradžią.
Mokiniai rengia stendinius pranešimus (tariasi, diskutuoja, pasiskirsto darbais).
Apverčiamas raudonas smėlio laikrodis, kuris fiksuoja laiką (10 min.).
Mokytoja konsultuoja, teikia pagalbą grupėms pagal mokinių poreikį.
Mokytoja...
Šį darbą sudaro 986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!