A. Bendros žinios apie pamoką.
Ugdyti mokinių gebėjimą skaityti evoliucijos žemėlapius.
◦ Lavinamieji: Išaiškinti sąsają tarp dabartinių augalų ir gyvūnų su prieš mln. metų buvusiais;
Lavinti mokinių vaizdinę atmintį;
Lavinti mokinių gebėjimą suvokti kuo svarbūs senieji augalai dabarčiai.
7. Pamokos tipas: mišrus
8. Metodai: disputas, pokalbis, minčių lietus, užduotys raštu.
9. Priemonės: per praktikas mokytojos surinktos fosilijos, vadovėlis, stendai, plakatai, užduočių sąsiuvinys.
B. Pamokos protokolas
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Pastabos
Įžanga
12:55 Mokytoja pasisveikina su mokiniais. Atsisėda prie stalo ir pildo dienyną. Paklausia ko nėra šiandien klasėje.
Paskelbiamas pamokos tikslas ir tema.
Pasisveikina su mokytoja. Atsistoja viena mokinė ir pasako ko nėra klasėje.
Mokiniai užsirašo pamokos temą.
Dėstymas
13:05 Mokytoja atsistoja prieš klasę prašo mokinių pakartoti trumpai praeitos pamokos medžiagą.
13: 10 pradedama aiškinti naują medžiagą. Pasakojama apie prieš milijonus metų buvusią gyvybę, augaliją. Parodomos fosilijos, pasakoma kokio gyvūno liekana matosi akmenuke. Pasakoma kokia reikšmė senovėje gyvenusių augalų. Jog paparčių liekanos dabar yra iškasama anglis, kietasis kuras. Pasakoma jog pagal fosilijas galima nustatyti prieš kiek metų tas gyvūnas gyveno.
13: 25 mokiniams pasakoma pažiūrėti į ant sienos kabantį stendą. Ten surašyti gyvūnai ir augalai ir kokiame periode jie gyveno. Pasakoma jiems periodas ir paprašoma pasakyti – kokie gyvūnai tada gyveno. Kitame stende yra žmogaus evoliucija. Pasakomas periodas ir paprašoma pasakyti koks žmogus tada gyveno.
13: 33 mokytoja paprašo mokinių atsiversti užduočių sąsiuvinius. Pasako užduotį ir ją perskaito. Reikia surašyti, kuriais metais ar bent periodą nurodyti, gyveno pavaizduoti gyvūnai. Pasitikrina visa klasė.
Mokiniai tingiai reiškia mintis kartojant pamoką.
Mokiniai klausosi, klausinėja.
Mokiniai sužavėti vaizdinėmis priemonėmis.
Mokiniai klausia ar ir jų amžių galėtų nustatyti, jei jie virstu fosilija.
Mokiniai mielai ieško gyvūnų ir atsakinėja.
Mokiniams pavadinimai sukelia juoką ir šypsenas. Bet jie perskaito ir net trumpai pasako, jog skiriasi kaukolės struktūra.
Mokiniai žiūrėdami į stendą nesunkiai atlieką užduotį.
Kai kurie mokiniai garsiai kalbasi su pamoka nesusyjusiomis temomis.
Apibendrinimas
13: 36 trumpai keliais sakiniais apibendrina šios dienos pamokos medžiagą ir užduoda namų darbą paieškoti kuo įdomesnių akmenukų. Atsinešti kitai pamokai ir...
Šį darbą sudaro 1346 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!