3. Mokytojas: .......................
b) Lavinamieji: atsakinėjimo metu lavinama atmintis, oratoriniai įgūdžiai, dirbant pamokoje mokomasi būti susitelkus į vieną dalyką.
c) Auklėjamieji: vaikas klasėje mokosi drausmės – nekalba pamokos metu, stengiasi klausyti mokytojo ir klasės draugų.
6. Pamokos tipas: jungtinis – kartojama sąryšinga medžiaga ir toliau nagrinėjama medžiaga, sąvokos, turinčios ryšį su kartojama medžiaga. Esminės struktūrinės dalys – kartojimas, sujungimas ir tolesnis sąvokų nagrinėjimas.
7. Metodas: mokyklinė paskaita
8. Priemonės (vaizdinės priemonės): piešimas, rašymas ant lentos, vadovėlio iliustracijos
II. PAMOKOS PROTOKOLAS
(rašomas per pamoką)
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Pastabos
Pasirengimas pamokai
(pertraukos metas)
Mokytojas susitvarko savo stalą, nuvalo lentą
Visi mokiniai yra koridoriuje
Kartojimas (12 min.)
Mokytojas užduoda klausimus ir prašo, kad vaikai į juos atsakytų. Pasako, jog jei sunku atsiminti, mokiniai gali naudotis savo užrašais
Mokiniai atsako į jiems užduodamus klausimus iš praeitos pamokos. Jei nori, skaito iš atvertų sąsiuvinių ir kai sužino atsakymą, kelia ranką
Sujungimas (2 min.)
Mokytojas paaiškina kuo svarbi buvusi pamoka ir kaip ji susijusi su šiandienine
Mokiniai klauso
Labai gražiai ir sklandžiai mokytojas sujungė praeitos pamokos ir šios pamokos temas.
Temos skelbimas (1 min.)
Mokytojas paskelbia pamokos temą ir užrašo ją ant lentos.
Mokiniai stabdo mokytoją, prašo pakartoti
Naujų ir tolesnių sąvokų nagrinėjimas (16 min.)
Mokytojas piešia ant lentos reflekso lanką smulkiai pasakodamas ką reiškia vienas ar kitas dalykas. Aiškina kokia spalva piešti vieną ar kitą objektą. Paskui visus juos sužymi skaičiukais ir ant kitos lentos diktuodamas užrašo objektų pavadinimus. Palaukia, jei mokiniai sako, jog nespėja, tikslinasi, ar jei parašys „CNS“ vietoj „Centrinės nervų sistemos“, jie supras. Vėliau viską, ką mokytojas papasakojo piešdamas, vaikams padiktuoja, kad jie galėtų užsirašyti
Mokiniai žiūri į lentą, kopijuoja piešinį į savo sąsiuvinius. Paklausia, jei ko nesupranta, stabdo mokytoją, jei nespėja.
Atrodė, jog mokiniams patinka piešti – daugelis iš jų buvo labai susikaupę, nešurmuliavo, stengėsi piešti
Įtvirtinimas (3 min.)
Mokytojas paliečia berniuką, sėdintį pirmame suole. Jis sureaguoja. Mokytojas klausia kas nutiko. Ir parodo, kaip reflekso lankas veikia realybėje
Vaikai nudžiunga gavę tokį realų reflekso pavyzdį. Vienas berniukas susidomėjęs...
Šį darbą sudaro 827 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!