Referatai

Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė

10   (1 atsiliepimai)
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 1 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 2 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 3 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 4 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 5 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 6 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 7 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 8 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 9 puslapis
Lietuvių kalbos pamoka: struktūra, tipai, stebėjimas, analizė 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mūsų šalyje jaunosios kartos mokymas bendrojo ir specialiojo lavinimo mokyklose organizuojamas pagal klasikinę – pamokinę mokymo sistemą. “Pamoka” – tai baigtas, tam tikro laiko apribotas organizavimo struktūrinis vienetas”(Rajeckas, 1999). Jos esmė ta, kad to paties amžiaus ir žinių lygio mokiniai grupuojami klasėmis, kuriose griežtai nustatyta mokymo trukmė ir tvarka.
„ Bendriausia lietuvių kalbos kaip dalyko paskirtis – išugdyti asmens gebėjimą suvokti, interpretuoti ir kurti įvairių stilių, įvairių lygmenų gimtosios kalbos tekstus, išmokyti gimtąja kalba reikšti įvairią gyvenimo patirtį, perimti ir kūrybingai plėtoti įvairiopą tradicinį gimtosios kalbos palikimą“ ( Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrosios programos, 1997).
Būtina įvairiais būdais tobulinti, efektyvinti pamokos eigą, struktūrą. Organizuojant pamoką ypač svarbu tinkamai jai pasiruošti, todėl tikslingas pamokų stebėjimas ir jų analizavimas. Kadangi kiekvienos gimtosios kalbos pamokos tikslai, turinys, struktūra, metodai yra skirtingi, mokinių ir mokytojo veikla, jų santykiai vis kitokie, todėl pamokos būna labai įvairios.
1. Supažindinti su reikalavimais šiuolaikinei pamokai.
2. Apibūdinti lietuvių kalbos pamokų tipus ir struktūrą.
3. Apžvelgti lietuvių kalbos pamokų stebėjimo ir analizės ypatumus.
Pagal Rajecką, V. (1999) šiandieninės pamokos esmingiausi bruožai yra šie:
• Mokiniams mokymo medžiaga turi būti prieinama, t.y. jie turi teisingai suprasti, suvokti, kas joje svarbiausia, o pagrindinius, esminius dalykus, perimti per pamoką.
• Reikia lengvinti mokinių mokymąsi. Siekti daryti šį procesą kuo įdomesnį, akcentuoti
svarbiausius perimamos medžiagos dalykus.
• Reikia taip organizuoti mokymą, kad mokslo pagrindų žinios taptų jų požiūrių į
gyvenimą pagrindu.
Rajeckas, V. (1999) nurodo ir šiuolaikinės pamokos reikalavimus:
2.1. Aiškūs pamokos tikslai.
Autoriaus nuomone, mokytojas turi tiksliai numatyti pagrindinį didaktinį tikslą, t.y. ko labiausiai sieks per pamoką. Aiškiai suvoktas tikslas įgalina tikslingai organizuoti ir pačią pamoką, ir mokytojo bei mokinių bendravimą jo metu. Pagrindinis didaktinis tikslas lemia ir kitus, - reikia atidžiai su formuluoti lavinamuosius bei auklėjamuosius tikslus. Gera pamoka yra ta, kurioje suderinti mokymo, auklėjimo ir korekciniai tikslai. Mokytojui svarbu numatyti žinias, mokėjimus, kuriuos turės išmokti, įvirtinti, pakartoti. Pagal Stulpiną, T. (1981) tikslų sistemą sudaro...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2113 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • 1. Reikalavimai šiuolaikinei pamokai4
  • 2. Lietuvių kalbos pamokų tipai ir struktūra..6
  • 3. Lietuvių kalbos pamokų stebėjimai ir analizė..8
  • Išvados10
  • Literatūra.11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2113 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 10 psl., (2113 ž.)
  • Word failas 96 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Lietuvių kalbos pamoka tipai, struktūra, analizė, stebėjimas

Lietuvių kalbos pamoka tipai, struktūra, analizė, stebėjimas Pedagogika Peržiūrėti darbą

Pamokos stebėjimas: lietuvių kalbos pamoka

Pamokos stebėjimas: lietuvių kalbos pamoka Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ugdomoji pamokos analizė - lietuvių kalbos pamoka

Ugdomoji pamokos analizė - lietuvių kalbos pamoka Pedagogika Peržiūrėti darbą

Netradicinė lietuvių kalbos pamoka

Netradicinė lietuvių kalbos pamoka Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt