Analizės

Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas

10   (3 atsiliepimai)
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas 1 puslapis
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas 2 puslapis
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas 3 puslapis
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas 4 puslapis
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva. Straipsnio analizavimas 5 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

ĮVADAS

Mes pasirinkome straipsnį apie socialinį ir emocinį intelektą, nes šie aspektai yra esminiai mūsų kasdieniniame gyvenime, tarpasmeniniuose santykiuose ir darbe. Supratimas apie socialinį ir emocinį intelektą padeda mums geriau suprasti save, kitus žmones ir aplinką, kuriame gyvename. Todėl šis straipsnis yra vertingas, mūsų nuomone, siekiant tobulėti kaip asmenybė ir pasiekti sėkmę tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime.

Tyrimo tikslas: atlikti mokslinėje literatūroje pristatomos problemos socialinio ir emocinio ugdymo mokytojo perspektyva analizę.

Uždaviniai:

  1. Remiantis įvairiais mokslininkais, pristatyti teorinius socialinio ir emocinio ugdymo bei emocinio intelekto sampratos aspektus.

  2. Apžvelgti mokytojų vaidmenį bei jų turimų socialinių ir emocinių kompetencijų svarbą plėtojant socialinį ir emocinį ugdymą.

  3. Remiantis empirinio tyrimo duomenimis, išryškinti socialinio ir emocinio ugdymo taikymo galimybes mokytojų (dirbusių ir nedirbusių su SEU programomis) požiūriu.

Tyrimo problema: Viena iš problemų, su kuriomis mokytojai susiduria, nagrinėjant socialinio ir emocinio ugdymo temas, nepakankama mokymo priemonių ir resursų prieinamumas. Daugelis pedagogų eidami į seminarus, eina tiesiog pasiimti popierėlio ir viskas, nes toks įstatymas ir reikia jį turėti, kaip dažnai būna, o kiti pedagogai eina į seminarus su tikslu, norėdami įgyti daugiau žinių. Lektorių pliusų užsidėjimas. Dažnai gali atsirasti dėl lektoriaus išskirtinių darbų bei pasiekimų.

Tyrimo metodai: teorinis - mokslinės literatūros, dokumentų analizė, informacijos sintezė ir apibendrinimas. Empirinis tyrimas – interviu. Tyrimo duomenys buvo analizuojami taikant kokybinę turinio analizę. Tyrimo instrumentas buvo rengiamas išsamiai išnagrinėjus teorinius aspektus, todėl informantams teiktų klausimų formuluotės atitinka teorinės medžiagos analizės teiginius.

DĖSTYMAS

Šis straipnis buvo atliktas 2018 metais, kuriose numatoma, kad visi mokiniai turi turėti galimybę ugdyti socialines ir emocines savo kompetencijas, o pedagogai – galimybę jas stiprinti šioje ugdymo srityje. Pataisose numatyta, kad pedagogai ne rečiau kaip kartą per ketverius metus privalės tobulinti kvalifikaciją mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo srityje. Šiame tyrime dalyvavo mokytojai ir mokiniai ugdymo įstaigose. Apklausa buvo atlikta interviu forma. Tyrimo duomenys buvo suskirstyti į kategorijas ir subkategorijas pagal teoriškai prasmingus teiginius. Išskirtos kategorijos iliustruojamos informantų patvirtintais, reprezentatyviai pateikiamais teiginiais. Tyrimas buvo atliktas laikantis tyrimo etikos principų. Mokytojai buvo supažindinti su tyrimo tikslu ir informuoti apie rezultatų panaudojimą. Tyrimo duomenys buvo analizuojami taikant kokybinę turinio analizę. Tyrimo instrumentas buvo rengiamas išsamiai išnagrinėjus teorinius aspektus, todėl informantams teiktų klausimų formuluotės atitinka teorinės medžiagos analizės teiginius. Dirbančių su SEU programomis mokytojų buvo prašoma pateikti savo nuomonę apie jų pastebėtus pokyčius ir iškylančius sunkumus, kaip reikėtų tobulinti SEU procesą ir kaip jie vertina galimybę tobulinti savo kvalifikaciją šioje srityje. Mokytojų, nedirbančių su SEU programomis, buvo prašoma išsakyti savo lūkesčius, ko jie tikisi iš SEU programų.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1408 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
7 psl., (1408 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos analizė
  • 7 psl., (1408 ž.)
  • Word failas 53 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt