Straipsnis “Functional hearing in the classroom: assistive listening devices for students with hearing impairment in a mainstream school setting” parašytas dviejų specialistų J. Zanin ir G. Rance bei 2016 m. publikuotas “Tarptautiniame audiologijos žurnale” (International Journal of Audiology). Tai medicininis žurnalas, apimantis audiologijos tyrimus, įskaitant psichoakustiką, anatomiją, fiziologiją, ląstelių ir molekulinę biologiją, genetiką, neurologiją, kalbos ir klausos mokslus bei reabilitacijos prietaisus.
Mokyklos klasės patalpa dažnai gali būti ne pati optimaliausia klausymosi aplinka, turinti itin daug kietų ir garsą atspindinčių paviršių bei pasižyminti aukštu foninio triukšmo lygiu. Tokios nepalankios sąlygos gali turėti žalingą poveikį mokinio gebėjimui suprasti kalbą, o tai gali neigiamai paveikti jų mokslo pasiekimus ir rezultatus.
Foninio triukšmo buvimas daro žalingą poveikį bet kokiai užduočiai, kuriai reikia didelio susikaupimo, dėmesio net ir turintiems gerą klausą. Aukštas foninis triukšmas klasėje neigiamai veikia trumpalaikę atmintį ir klausos informacijos atsiminimą, o su triukšmu susijęs poveikis dar labiau sustiprėja mokiniams, turintiems klausos problemas. Buvo nustatyta, kad klausymosi pastangos foniniame triukšme mokiniams, turintiems klausos sutrikimų, yra žymiai didesnis nei įprastai girdinčių bendraamžių (Hicks & Tharpe, 2002; Howard et al, 2010).
Kitas veiksnys, galintis paveikti kalbos suvokimo galimybes – atgarsis, kuris neigiamai veikia kalbos suprantamumą.
Atstumas tarp klausytojo ir tikslinio signalo šaltinio taip pat gali turėti įtakos foniniam triukšmui bei pabloginti kalbos suprantamumą (Crandell & Smaldino, 2000). Padidėjęs atstumas tarp mokytojo ir mokinio silpnina tikslinio signalo intensyvumą. Sumažinus atstumą tarp studento ir garso šaltinio, t.y. mokytojos, aidėjimo poveikis gali būti sumažintas (Crandell & Smaldino, 2000; Neuman ir kt., 2012).
• Įvertinti pagalbinių klausymo prietaisų naudą mokiniams, turintiems klausos sutrikimų bei besimokantiems bendrojo lavinimo mokyklose.
Tyrimo eiga:
• Kalbos atpažinimas esant foniniam triukšmui buvo vertinamas įprastoje klasėje, bendrojo lavinimo mokykloje. Dalyviai buvo išbandyti naudojant keturis prietaisus:
• tik klausos aparatas arba tik kochlearinis implantas;
• garso lauko stiprinimas;
• nuotolinis mikrofonas (Roger Pen) ant stalo;
• nuotolinis mikrofonas prie garsiakalbio.
Tyrimo tikslas ir eiga (1)
Tyrimo eiga:
• Vėliau mokinių...
Šį darbą sudaro 1512 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!