Šiuolaikinei ekonomikai būdinga vis spartesnė paslaugų sferos plėtra. Išsivysčiusiose pasaulio šalyse daugiausiai žmonių dirba būtent paslaugų teikimo srityse. F. Kotleris savo knygoje „Marketingo pagrindai“ mini, kad JAV paslaugų srities paslaugų sektoriuje darbuotojų yra daugiau, nei visose gamybos srityse, o paslaugų sferoje suformuojama 60-70% bendrojo vidaus produkto, ir ši dalis vis didėja.
Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai išplaukia iš paslaugos teikėjo, kaip tarpininko, paslaugos teikimo proceso valdymo vaidmens ir jo funkcijų, kurios atliekamos šį procesą įgyvendinant.
Kasdieniniame gyvenime susiduriame su dideliu kiekiu mums teikiamų paslaugų. Jos įvairiai klasifikuojamos, jas siūlo įvairios organizacijos. Komercinės įmonės tikslas visuomet yra tenkinant vartotojų poreikius uždirbti kuo daugiau pelno.
Paslaugų organizacijų veiklos sėkmingumą vertinti sunkiau negu komercinėse organizacijose, nes daug sunkiau sugalvoti tinkamą matų sistemą.
Šiuolaikinėje rinkoje vykstant spartiems ekonominiams, technologiniams, socialiniams pokyčiams konkurencinė kova įgyja vis naujų formų ir galimybių. Todėl teikiamų paslaugų kokybė ir sugebėjimas suprasti, pritraukti ir išsaugoti vartotoją tampa pagrindinė priemonė konkurencinėje kovoje.
Įmonė teikdama aukščiausios kokybės paslaugas užsitikrina užimamos rinkos dalies praplėtimą, vartotojų palankumą ir ištikimybę, didesnį konkurencinį pranašumą, verslo sėkmės garantiją bei galimybę išsaugoti kompetentingą darbuotojų komandą.
Temos aktualumas. Paskutiniais dešimtmečiais rinkoje atsirado daug naujų paslaugų. Organizacijos stebi rinką ir prognozuoja pokyčius, kuria naujas paslaugas arba tobulina esamas, investuoja į kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas. Vis didėjanti kokybės svarba didžiąja dalimi sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros įmonės komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar ji savo teikiamomis paslaugomis gali pritraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Kokybė formuoja ir įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui. Kokybė yra ne vien tik verslo, bet ir ekonominio stabilumo bei socialinės gerovės sėkmės veiksnys. Šiandien vartotojas tampa ypač svarbus dalyvis paslaugų teikime. Todėl įmonei labai svarbu nuodugniai išanalizuoti vartotojo nuomonę, kokiems paslaugų kokybės veiksniams jis teikia pirmumą, kokiais kriterijais remdamasis vartotojas suvokia gaunamos paslaugos kokybę. Tokia informacija padeda...
Šį darbą sudaro 5138 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!