Kursiniai darbai

Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis

9.2   (3 atsiliepimai)
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 1 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 2 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 3 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 4 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 5 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 6 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 7 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 8 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 9 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 10 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 11 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 12 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 13 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 14 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 15 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 16 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 17 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 18 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 19 puslapis
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Santrauka
Kiekviename versle svarbiausias tikslas yra patenkinti vartotoją ir tokiu būdu gauti maksimalų pelną. Visuotinės kokybės vadyba tyrinėja metodus, kurie ir padeda atskleisti bei tenkinti esamus bei numanomus vartotojų poreikius. Šiame darbe nagrinėjama įmonė, teikianti kasos aparatų priežiūros ir remonto paslaugas. Siekiama įvertinti jos paslaugų kokybę ir blogos kokybės priežastis. Organizacijos veiklą vienaip gali vertinti vartotojai ir kitaip jos darbuotojai. Vartotojų nuomonės tyrimas atskleis UAB „???“ paslaugų kokybę, o darbuotojų nuomonė gali padėti suformuluoti priežastis vartotojų požiūriu vertinamai paslaugų kokybei. Tyrimams naudojamas kokybinis būdas - anketinė apklausa. UAB „???“ paslaugų kokybė buvo įvertinta teigiamai, tačiau bendrovės veikloje yra klaidų, keliančių grėsmę geram paslaugų kokybės vardui. Pagrindinės klaidos būtų: per ilgas laukimas iki paslaugos atlikimo; per ilgas paslaugų atlikimo procesas; neaiškiai ir nesuprantamai suteikiama apmokymų informacija; darbuotojų nemokėjimas bendrauti su klientu; darbuotojo neatsakingumas; skubėjimas atlikti paslaugą; prisiimtų įsipareigojimų nevykdymas. Pagrindinės priežastys suteikti nekokybiškas priežastis yra: silpna tam tikrų asmenų motyvacija darbui, netolygus mikroklimatas, nekonkretus užduočių paskirstymas pavaldiniams, netinkamai suformuota organizacinė kultūra, darbo įrangos trūkumas, kai kurios asmenines darbuotojų charakterio savybės. Problemų ir priežasčių sąryšis pavaizduotas priežasčių – pasekmių diagramoje bei Pareto diagramoje. Panaikinus neigiamas priežastis, UAB „???“ paslaugų kokybė būtų vertinama dar geriau.
Summary
The most important thing in every business is the satisfaction of the customer‘s specification and requirements. The problem is the gap between what is and what should be. In this paper we will find out what is the quality of the services of join stock company „???“. „???“ is providing cash register maintenance service. The gap and the circumstances which caused it should be found by using questionnaire. The questionnaire was given to both customers and employees. The opinion of customers should help to find out the quality of services, because only customers are judging the work of company. The employees answering to the questionnaire can help to recognize the...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4975 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Santrauka 3
  • Summary 4
  • Įvadas 5
  • 1. Literatūros analizė 6
  • 2. Teoriniai sprendimai 9
  • 3. Tyrimai ir jų rezultatai 10
  • 3.1 Tyrimo eiga 10
  • 3.2 Vartotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas 11
  • 3.3 Darbuotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas 12
  • 3.4 Tyrimo rezultatai 14
  • Išvados ir rekomendacijos 16
  • Naudotos literatūros sąrašas 17
  • PRIEDAI 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (4975 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos kursinis darbas
  • 20 psl., (4975 ž.)
  • Word failas 187 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt