Visuotinės kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija ir metodai, kuriuos vartodama organizacija nuolat tobulėja, siekdama kuo geriau patenkinti suinteresuotųjų šalių poreikius, gerindama produktų kokybę ir mažindama kaštus. Prieš pradedant diegti visuotinės kokybės sistemą įmonėje verta panagrinėti kokybės vadybą bendresniu aspektu – principus.
Pagrindiniai kokybės vadybos principai, kuriais yra grindžiamas ISO 9001 standartas – ne formalumas, o realus įmonės gyvenimas, kam gaunasi tik formalumas, tas nesupranta kokybės vadybos sistemos esmės.
Šio darbo tikslas: įvertinti TEO LT, AB veiklą remiantis kokybės vadybos principais.
Šio darbo uždaviniai:
• susipažinti su teorine medžiaga apie kokybės vadybos principus;
• apžvelgti įmonę ir jos veiklą;
• palyginti praktinę įmonės kokybės vadybą su teoriniais kokybės vadybos principais.
1. Visuotinė kokybės vadyba
Kokybė – tai visuma produkto savybių, lemiančių jų tinkamumą tenkinti išreikštus ir numanomus vartotojo poreikius apibrėžtomis produkto vartojimo (eksploatavimo) pagal paskirtį sąlygomis.
Kokybės vadybos sistema (KVS) – tai įmonės organizacinės struktūros, pareigų, procedūrų, procesų ir išteklių visuma, būtina veiksmingai veiklos kokybės vadybai. KVS dažniausia yra dokumnetuojama ir integruojama i organizacijos technines ir bendrosios vadybos sistemas, siekiant darniai koordinuoti ir suderinti visus veiksmus, lemiančius produktų ir paslaugų kokybę, vartotojų poreikių patenkinimą, veiklos išlaidų mažinimą ir finansinius rezultatus.
Visuotinės kokybės vadyba (VKV) – tai viena iš naujausių vadybos mokslo teorijų, mokomoji disciplina ir praktinių vadybos priemonių sistema. VKV yra išskirtinę kokybės svarbą pabrėžianti vadybos teorija (doktrina) ir praktinių vadybos priemonių sistema, kurias parinkusi organizacija nuolat tobulėja, įtraukdama į kokybės gerinimo procesus visus darbuotojus ir siekdama visiškai patenkinti išorės ir vidaus vartotojų poreikius bei paiso savo darbuotojų, akcininkų, klientų, visuomenės interesų. Minėtiems tikslams pasiekti VKV sistema naudoja suderintą daugiau kaip 100 kokybės vadybos metodų, modelių, priemonių, darbuotojų kompetencijos ugdymo sistemą, vadovaudamasi tokiais principais:
1. Organizacijos vadovybės įsipareigojimas siekti kokybės ir vadovavimas – aktyvi ir veiksmniga vadovų veikla.
2. Vadybos dėmesio sutelkimas į organizacijos išorės ir vidaus vartotojų poreikių patenkinimą ir sistemingą jo matavimą ir vertinimą.
3. Nuolatinis visų organizacijos veiklos sričių kokybės...
Šį darbą sudaro 2297 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!