1945 m. Japonijoje kokybės siekimas apsiribojo kokybės kontrole. Statistiniai kokybės valdymo metodai buvo žinomi, tačiau vartojami retai. Japonijoje kokybės vadybos standartai taip pat plėtoti nuo seno. Standartizacijos idėjos šioje šalyje prasidėjo apie 1910 metus ir 1921 metais sukurti inžinerijos standartai (Garvin, 1988). Kai kurie D. Britanijos ir JAV kokybės standartai vėliau buvo studijuojami Japonijoje. Dalis jų išversta i Japonų klabą, siekiant juos plačiu suprasti ir vartoti Antrojo pasaulinio karo metu. Tačiau šie standartai plačiau nebuvo įgyvendinti.
Kokybė Japonijoje buvo žemo lygio, ir dauguma projektavimo gamybos ir kokybės valdymo metodų buvo atsitiktiniai ir nekoordinuoti. Tik po antrojo pasaulinio karo prasidėjo realūs kokybės vadybos pasikeitimai, kuriuos labiausiai skatino Jungtinių Amerikos Valstijų specialistai. Amerikos kokybės valdymo metodai buvo vartojami visame pasaulyje, tačiau didžiausią pasiekimą jie turėjo Japonijoje.
Japonijos pramonininkai susidomėjo E. Demingo ir W. Shewharto statistiniais kokybės valdymo metodais. Japonijos mokslininkų ir inžinierių sąjunga pakvietė E. Demingą mokyti sąjungos narius kokybės ir produktyvumo koncepcijos. Įžymus kokybės vadybos specialistas Ichiro Ishikawa buvo sąjungos prezidentas ir labai įtakingas, turtingas pramoninkas. E. Demingo filosofijos pamatas – tai, kad statistiniai kokybės valdymo metodai siekiant produktų kokybės gali būti pritaikyti visuose įmonės valdymo lygmenyse. Jis pabrėžė, kad pirkėjas yra pati svarbiausia sudedamoji gamybos proceso dalis. Kiekviena kompanija turi gaminti produktus, kurie patenkintu vartotojų poreikius. Jie teigė japonams, kad šie privalo sukurti „kokybės eksportą“ ir gauti pinigų sumokėti už medžiagas ir prekes, reikalingas šaliai atstatyti, kad jų produktai turi tapti pasaulinio lygio. E. Demingo pripažinimo įrodymas yra 1951 metais japonų įkurtas E. Demingo prizas, kuriuo iki šiol kasmet apdovanojamos daugiausia pasiekusios kokybės vadybos srityje kompanijos ir žymiausi kokybės vadybos specialistai.
Kokybės revoliucijos pradžia Japonijoje dažniausia siejama su E. Demingo asmenybe. Jis buvo žymiausias kokybės vadybos specialistas iš visos JAV kokybės vadybos specialistų grupės, dirbusios Japonijoje. Tačiau kokybės vadybos problemos Japonijoje pradėtos spręsti žymiai anksčiau mažai žinomos grupės sąjungininkų komandoje, vadintoje civilinių ryšių...
Šį darbą sudaro 2560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!