Kursiniai darbai

Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų

9.8   (2 atsiliepimai)
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 1 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 2 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 3 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 4 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 5 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 6 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 7 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 8 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 9 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 10 puslapis
Organizacijos veiklos įvertinimas pagal 14 E.W. Demingo kokybės vadybos programos punktų 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1945 m. Japonijoje kokybės siekimas apsiribojo kokybės kontrole. Statistiniai kokybės valdymo metodai buvo žinomi, tačiau vartojami retai. Japonijoje kokybės vadybos standartai taip pat plėtoti nuo seno. Standartizacijos idėjos šioje šalyje prasidėjo apie 1910 metus ir 1921 metais sukurti inžinerijos standartai (Garvin, 1988). Kai kurie D. Britanijos ir JAV kokybės standartai vėliau buvo studijuojami Japonijoje. Dalis jų išversta i Japonų klabą, siekiant juos plačiu suprasti ir vartoti Antrojo pasaulinio karo metu. Tačiau šie standartai plačiau nebuvo įgyvendinti.
Kokybė Japonijoje buvo žemo lygio, ir dauguma projektavimo gamybos ir kokybės valdymo metodų buvo atsitiktiniai ir nekoordinuoti. Tik po antrojo pasaulinio karo prasidėjo realūs kokybės vadybos pasikeitimai, kuriuos labiausiai skatino Jungtinių Amerikos Valstijų specialistai. Amerikos kokybės valdymo metodai buvo vartojami visame pasaulyje, tačiau didžiausią pasiekimą jie turėjo Japonijoje.
Japonijos pramonininkai susidomėjo E. Demingo ir W. Shewharto statistiniais kokybės valdymo metodais. Japonijos mokslininkų ir inžinierių sąjunga pakvietė E. Demingą mokyti sąjungos narius kokybės ir produktyvumo koncepcijos. Įžymus kokybės vadybos specialistas Ichiro Ishikawa buvo sąjungos prezidentas ir labai įtakingas, turtingas pramoninkas. E. Demingo filosofijos pamatas – tai, kad statistiniai kokybės valdymo metodai siekiant produktų kokybės gali būti pritaikyti visuose įmonės valdymo lygmenyse. Jis pabrėžė, kad pirkėjas yra pati svarbiausia sudedamoji gamybos proceso dalis. Kiekviena kompanija turi gaminti produktus, kurie patenkintu vartotojų poreikius. Jie teigė japonams, kad šie privalo sukurti „kokybės eksportą“ ir gauti pinigų sumokėti už medžiagas ir prekes, reikalingas šaliai atstatyti, kad jų produktai turi tapti pasaulinio lygio. E. Demingo pripažinimo įrodymas yra 1951 metais japonų įkurtas E. Demingo prizas, kuriuo iki šiol kasmet apdovanojamos daugiausia pasiekusios kokybės vadybos srityje kompanijos ir žymiausi kokybės vadybos specialistai.
Kokybės revoliucijos pradžia Japonijoje dažniausia siejama su E. Demingo asmenybe. Jis buvo žymiausias kokybės vadybos specialistas iš visos JAV kokybės vadybos specialistų grupės, dirbusios Japonijoje. Tačiau kokybės vadybos problemos Japonijoje pradėtos spręsti žymiai anksčiau mažai žinomos grupės sąjungininkų komandoje, vadintoje civilinių ryšių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2560 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos kursinis darbas
  • 11 psl., (2560 ž.)
  • Word failas 98 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt