Rinkos ekonominėmis sąlygomis kiekviena organizacija dalyvauja konkurencinėje kovoje dėl vartotojų, tiekėjų, užsakymų ir pan. Globaliniai, socialiniai ir ekonominiai procesai, technologinė pažanga aštrina konkurencinę kovą, todėl organizacijos turi ieškoti galimybių stiprinti konkurencinį pajėgumą. Stiprėjant ekonomikos globalizacijai, vis didesnį vaidmenį vaidina geras verslo partnerių tarpusavio supratimas bei pasitikėjimas. Lietuvos įmonės, užmegzdamos ryšius su partneriais Lietuvoje, ar kitose šalyse, susiduria su reikalavimu turėti įdiegtas ir sertifikuotas kokybės ir aplinkos apsaugos vadybos sistemas.
Įmonės sėkmingas vadovavimas ir verslo sėkmė priklauso nuo sistemingo ir skaidraus bendrovės valdymo. Sėkmės pagrindas – įgyvendinta ir prižiūrima vadybos sistema, kurios tikslas – gerinti įmonės veiklos rezultatyvumą ir efektyvumą atsižvelgiant į visų suinteresuotų šalių poreikius. Kokybės valdymas – viena iš vadybos sistemos sudedamųjų dalių. Tokios sistemos padeda patenkinti verslo partnerių reikalavimus ir pasiekti norimų rezultatų, mažina problemų atsiradimo riziką.
Visuotinės kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai. Vadinasi kiekvienos įmonės vienas iš tikslų yra naudoti bei nuolat tobulinti savo kokybės vadybos sistemą. ISO standartų diegimas keičia klientų, partnerių ir pačių darbuotojų pažiūrį į įmonę. ISO kokybės vadybos sistemos diegimas, pabrėžia įmonės apsisprendimą įsitvirtinti rinkoje ir tapti patikimu partneriu.
Pagrindinis darbo tikslas: remiantis E. W. Demingo 14 punktų, įvertinti UAB „Labbis“ veiklą.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
• apibrėžti kokybės vadybos sistemos sampratą;
• trumpai apžvelgti UAB „Labbis“ veiklą;
• išsiaiškinti kokybės sistemos naudą analizuojamoje įmonėje;
• analizuojant įmonės veiklą pagal Demingo punktus, atskleisti organizacijos stipriąsias ir silpnąsias puses kokybės atžvilgiu.
Darbo metodika - mokslinės literatūros analizė, įmonės veiklos stebėjimas, interviu iš įmonės darbuotojų, organizacijos dokumentų analizė (pagrindinis dokumentas – „Kokybės vadovas“).
1. Mokslinės literatūros analizė
1.1. Kokybės apibrėžimas
Kiekvienam vartotojui prekės, paslaugos kokybė visuomet buvo vienas svarbiausių faktorių. Didėjant prekių ir paslaugų apyvartai, plečiantis mainams tarp atskirų valstybių ir kontinentų, kokybės klausimas dar labiau aktualėja. Pagrindiniai kokybės apibrėžimai pateikiami taip:
Kokybė – tai daikto ar reiškinio savybių ir požymių visuma, apibrėžianti...
Šį darbą sudaro 3403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!