AB „Kauno pieno centras“ yra viena didžiausių valgomųjų ledų gamintojų Lietuvoje. Įmonė taip pat prekiauja šaldytais produktais, teikia ledų ir šaldytų produktų logistikos paslaugas.
Tikslas – įvertinti AB „Kauno pieno centras“ veiklą, remiantis Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliu.
Objektas – AB „Kauno pieno centras“ veikla.
Dalykas – AB „Kauno pieno centras“ veiklos aspektai.
Darbe naudota metodika vidinės įmonės informacijos analizė, Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis, RADAR korta.
Įmonės veikla apibūdinta vadovų veiklos, politikos ir strategijos, žmonių, bendradarbiavimo ir išteklių, procesų, vartotojų rezultatų, žmonių rezultatų, visuomenės rezultatų ir pagrindinių veiklos rezultatų kriterijais. Vertinant įmonės veiklą išskiriami stiprieji aspektai ir tobulintos sritys.
Išanalizavus šios organizacijos veiklos vertinimo kriterijus paaiškėjo, jog šioje įmonėje vadovai stengiasi bendrauti su kiekvienu darbuotoju, siekdamas išsiaiškinti jų lūkesčius ir pageidavimus. Įmonės politika ir strategija rengiama atsižvelgiant į teisines normas, taip pat ir į socialinę, ekonominę ir technologinę verslo aplinką, kurių analizė padeda numatyti tolesnį organizacijos vystimąsi. AB „Kauno pieno centre“ darbuotojai kiekvienais metais pildo vertinimo blankus, kuriuose darbuotojas įvertina savo darbą įmonėje bei žinias. Bendrovė nuolat ieško veiklos partnerių ir būdų kaip greitai ir patogiai parduoti kuo daugiau savo produkcijos. Procesų tobulumo užtikrinimui vadovai siunčiami į tobulinimosi kursus, kurių žinios taikomos procesų valdymo tobulinimui. O siekdama išlikti konkurencinga rinkoje įmonė nuolat plečia gaminamų valgomųjų ledų asortimentą, praturtindama jį naujais ledais. Ne taip seniai pasikeitusi įmonės vadovybė, įnešė organizacijai naują ir modernų požiūrį į vadovavimą ir lyderystę. Taip pat bendrovė organizuoja seminarus apie produkcijos gaminimo technologijas, sportines veiklas, ekskursijas po fabriką, taip pelnydama vartotojų pasitikėjimą, stiprindama jų lojalumą ir teigiamą požiūrį į įmonę. Visų šių pastangų dėka 2005 metais AB „Kauno pieno centro“ „Premia“ prekinis ženklas užėmė 20 proc. Lietuvos, 10 proc. Latvijos, 43 proc. Estijos valgomųjų ledų rinkos, o bendrai – 30 proc. Baltijos šalių rinkos.
Įvertinus įmonės veiklą pagal kriterijus ir RADAR logiką, gaunamas bendras įvertinimas 551 balų.
SUMMARY
JS “Kauno pieno centras” is...
Šį darbą sudaro 9517 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!