TAURAGĖ, 2006
Įvadas
Nuolatinis veiklos gerinimas yra plačiai suvokiamas kaip vienas svarbiausių efektyvaus įmonės valdymo principų. 1982 m. JAV išėjo Peterso ir Watermano knyga Tobulumo beiškant. Knygoje autoriai tyrinėja būdingiausius tobulų įmonių bruožus. Jie pateikė 43 tobulų bendrovių sąrašą, tarp kurių buvo IBM, Kodak ir McDonald‘s.
Europos verslo tobulumo modelis, kuris taikomas Lietuvos nacionalinio kokybės prizo (NKP) konkurse, skatina nuolatinį veiklos vertinimą ir gerinimą. RADAR principas (results, approach, deployment, assesment & review) taikomas vertinant įmonių veiklą reikalauja, kad taikomas požiūris ir siekiami rezultatai būtų nuolat vertinami, analizuojami ir tobulinami.
Šio referato tikslas – išanalizuoti nacionalinio kokybės prizo konkurso eiga Lietuvoje ir pasaulyje
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti tobuloms įmonėms būdingus buožus.
2. Nustatyti nacionalinio kokybės prizo konkurso tikslus.
3. Išsiaiškinti kokia yra nacionalinio kokybės prizo konkurso eiga - etapai.
4. Išsiaiškinti 2006 metų nacionalinio kokybes prizo nugalėtoją.
Tobulas valdymas
Petersas ir Watermanas nustatė aštuonis tobuloms įmonėms būdingus buožus, Tai padaryta remiantis organizacijų, kurių darbo našumas nuolat auga ir kurios yra konkurencingos tarpiniu mąstu, patirtimi. Šios organizacijos:
1. Buvo veiklios – jos energijai eksportuodavo ir greitai įgyvendindavo sprendimus;
2. Aiškindavosi vartotojų poreikius – daugelis naujoviškomis laikomų organizacijų suprato, kas yra geras produktas, iš savo vartotojų, nuolat ir įdėmiai jų išklausydamos;
3. Rėmė verslininkystę ir valdymo autonomiją – šios organizacijos skatindavo riziką ir palaikydavo geras kūrybiškas pastangas;
4. Didino darbo našumą, atidžiai atsižvelgdamos į personalo poreikius – kiekvienas darbuotojas svarbus, jis yra kokybės ir produktyvumo šaltinis;
5. Jos rėmėsi organizacijos lyderių filosofija;
6. Dirbo tame versle, kurį išmanė geriausiai, - atrodė, kad tobulos tos organizacijos, kurios verčiasi tuo, ką moka geriausiai;
7. Organizacijų struktūra paprasta, personalas„striukas“ – sėkmingai dirbančių bendrovių struktūrinė forma ir sistema buvo paprasta, aukščiausio lygio vadovų nedaug, jose nebuvo patricinių struktūrų
8. Jos buvo centralizuotos arba decentralizuotos, atsižvelgiant į tai, kas joms tinkamiau, - vadinasi, griežtas vadovavimas iš centro buvo derinamas su maksimalia autonomija.
Nacionalinio kokybės prizo konkurso tikslai:
• skatinti efektyvų kokybės vadybos metodų įgyvendinimą įmonėse;
• didinti lietuviškų gaminių konkurencingumą, integruojantis...
Šį darbą sudaro 2686 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!