Organizacija, būdama socialine – ekonomine sistema nuolat keičiasi, mainosi. Tai pasakytina tiek apie jos sudaromuosius elementus, tiek ryšius, tiek dydį ir kitas svarbias charakteristikas. Tačiau organizacijos būna labai skirtingos savo prigimtimi, siekiais, veikla, struktūromis, nariais, jų tikslais ir kitomis labai svarbiomis charakteristikomis.
Kiekvienos organizacijos vadovo siekis yra sėkminga organizacijos veikla, kuri besikeičiančios aplinkos sąlygomis gali būti tik organizacijai išliekant konkurencinga. Turime daug pasaulinių pavyzdžių, kai naujų kokybės vadybos sistemų naudojimas yra ne tik ekonominės konkurencijos, bet ir firmų išlikimo rinkoje sąlyga. Kokybės vadybos sistema- priemonių sistema, nuolat palaikanti ir įgalinanti organizacijas kurti ir tobulinti savo konkurentinį pranašumą.
Visuotinės kokybės vadyboje ryšys tarp nuolatinio tobulinimo ir organizacijos plėtros pasireiškia per strateginį planavimą. Organizacijos veiklos vertinimo sistema, kaip moderni vadybos priemonė, turi atitikti organizacijos veiklos strategiją. Veiklos, ir ypač jos kokybės vertinimas, yra priemonė nuolatiniam organizacijos veiklos ir jos atitikimo pokyčiams stebėti, keičiant organizacijos strategiją.
Kokybės vadybos sistemų įgyvendinimas įgalina organizacijas apibrėžti ir valdyti procesus, užtikrinančius produktų, tenkinančių vartotojo poreikius ir lūkesčius, sukūrimą ir pagaminimą. Ji sudaro galimybes vartotojo ir kitų suinteresuotų šalių patenkinimo gerinimui didinti. Ji suteikia organizacijai ir vartotojui pasitikėjimą, kad teikiami produktai atitinka nustatytus reikalavimus, tuo pačiu keliant organizacijos konkurencingumą ir pranašumą.
Galima teigti, kad darbo tyrimų objektas – organizacijos kokybės vadybos sistema, yra aktualus bet kuriai organizacijai, nes lemia jos sėkmę ir konkurencingumą. Tyrimo problema- kokybės vadybos gerinimas, galimas tik tuo atveju, kai tinkamai įvertinama pati kokybės vadybos sistema ir identifikuojami gerinimo aspektai, pvz. procesai, produktai ir kt.
Šio darbo tikslas yra išnagrinėti organizacijos kokybės vadybos sistemą, siekiant nuolatinio kokybės gerinimo. Darbe sprendžiama eile uždavinių:
• nagrinėjama organizacijos esmė;
• nagrinėjama organizacijos kokybės vadybos sistema;
• pateikiami organizacijos kokybės vadybos sistemos aspektai: vidaus auditas, vadovybinė vertinamoji analizė, savianalizė.
Darbo pabaigoje pateikiamos apibendrinančios išvados.
1. ORGANIZACIJOS ESMĖ
Apibūdinti organizaciją galima įvairiai. Taip jau susiklostė, kad organizacijų apibrėžimų egzistuoja daugybė. Sisteminė valdymo koncepcija organizaciją traktuoja, kaip sistemą. Organizacija yra žmonių, kuriuos...
Šį darbą sudaro 3373 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!