Kokybė įtakoja produktų ir paslaugų naudingumą visuomenei. Kokybės sąvoka labai plati. Ji apima visas veiklos sritis. Puikiai sumanytas, gerai sukurtas ir realizuotas produktas dėl vieno vienintelio neapdairumo ar aplaidumo atvejo gali tapti menkaverčiu. Todėl būtina atsakingai ir kokybiškai dirbti absoliučiai visoms gamybos ir paslaugų teikimo grandims. Kad pasiekti kokybę būtina teoriją įgyvendinti praktikoje.
Kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai. Konkurencinę kovą laimės ta organizacija, kuri sugebės efektyviausiai įsisavinti kokybės vadybą ir pagaminti kokybiškus produktus.
Bet kuris subjektas, norėdamas laimėti konkurencinę kovą, turi nuolat tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia nustatyti didelius reikalavimus darbui ir siekti aukštos darbo kokybės.
Kokybės vadybos gerinimo procesas, diegiant naujas inovacijas ar naują technologiją, vyksta be sustojimo kovojant už geresnę kokybę. Taigi kokybės vadyba pastoviai evoliucionuoja konkurencinėje aplinkoje. Šiuolaikinėms organizacijoms privalu tobulinti savo gaminių ir paslaugų kokybę.
Kursinio darbo tikslas- išnagrinėti kokybės vadybos sampratą, sudėtį teoriškai ir palyginti su praktika t.y. kaip kokybės vadyba naudojama praktikoje. Kursiniame darbe nagrinėjama kokybės vadybos teorija ir praktika atskirai. Akivaizdu, kad tarp teorijos ir praktikos yra glaudus ryšys, tačiau jį būtina nepertraukiamai stiprinti ir tobulinti.
Subalansuotų rodiklių kokybės užtikrinimo teorija išreiškia sistemišką požiūrį į organizacijos kokybės valdymą. Ji atveria galimybes organizacijos misiją ir strateginius siekius transformuoti į išsamų veiklos uždavinių, kriterijų, rodiklių, siekinių ir procedūrų rinkinį.
I. Kokybės vadybos teorija
I.1 Kokybės vadybos samprata
Kokybės vadybos evoliuciją galima pradėti nagrinėti nuo pačios kokybės sąvokos atsiradimo ir supratimo. Žodis kokybė turėjo daug interpretacijų, iš kurių daugelis buvo subjektyvios. Dauguma šios veiklos tyrinėtojų kiekvienas savaip apibrėžė kokybės sąvoką.
Buvo taikomi įvairūs kokybės apibrėžimai. J.M Juran teigė, kad kokybė - tai “tinkamumas tikslui ar panaudojimui”. P.B. Crosby kokybę apibūdino, kaip “atitikties užtikrinimą”. Aptardamas kokybę, K. Ishikawa teigė: “į kokybę reikia žiūrėti labiau kaip į procesą, ne rezultatą”....
Šį darbą sudaro 3668 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!