Referatai

Kokybės vadybos teorija ir praktika

10   (1 atsiliepimai)
Kokybės vadybos teorija ir praktika 1 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 2 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 3 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 4 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 5 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 6 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 7 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 8 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 9 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 10 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 11 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 12 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 13 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 14 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 15 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 16 puslapis
Kokybės vadybos teorija ir praktika 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kokybė įtakoja produktų ir paslaugų naudingumą visuomenei. Kokybės sąvoka labai plati. Ji apima visas veiklos sritis. Puikiai sumanytas, gerai sukurtas ir realizuotas produktas dėl vieno vienintelio neapdairumo ar aplaidumo atvejo gali tapti menkaverčiu. Todėl būtina atsakingai ir kokybiškai dirbti absoliučiai visoms gamybos ir paslaugų teikimo grandims. Kad pasiekti kokybę būtina teoriją įgyvendinti praktikoje.
Kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai. Konkurencinę kovą laimės ta organizacija, kuri sugebės efektyviausiai įsisavinti kokybės vadybą ir pagaminti kokybiškus produktus.
Bet kuris subjektas, norėdamas laimėti konkurencinę kovą, turi nuolat tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia nustatyti didelius reikalavimus darbui ir siekti aukštos darbo kokybės.
Kokybės vadybos gerinimo procesas, diegiant naujas inovacijas ar naują technologiją, vyksta be sustojimo kovojant už geresnę kokybę. Taigi kokybės vadyba pastoviai evoliucionuoja konkurencinėje aplinkoje. Šiuolaikinėms organizacijoms privalu tobulinti savo gaminių ir paslaugų kokybę.
Kursinio darbo tikslas- išnagrinėti kokybės vadybos sampratą, sudėtį teoriškai ir palyginti su praktika t.y. kaip kokybės vadyba naudojama praktikoje. Kursiniame darbe nagrinėjama kokybės vadybos teorija ir praktika atskirai. Akivaizdu, kad tarp teorijos ir praktikos yra glaudus ryšys, tačiau jį būtina nepertraukiamai stiprinti ir tobulinti.
Subalansuotų rodiklių kokybės užtikrinimo teorija išreiškia sistemišką požiūrį į organizacijos kokybės valdymą. Ji atveria galimybes organizacijos misiją ir strateginius siekius transformuoti į išsamų veiklos uždavinių, kriterijų, rodiklių, siekinių ir procedūrų rinkinį.
I. Kokybės vadybos teorija
I.1 Kokybės vadybos samprata
Kokybės vadybos evoliuciją galima pradėti nagrinėti nuo pačios kokybės sąvokos atsiradimo ir supratimo. Žodis kokybė turėjo daug interpretacijų, iš kurių daugelis buvo subjektyvios. Dauguma šios veiklos tyrinėtojų kiekvienas savaip apibrėžė kokybės sąvoką.
Buvo taikomi įvairūs kokybės apibrėžimai. J.M Juran teigė, kad kokybė - tai “tinkamumas tikslui ar panaudojimui”. P.B. Crosby kokybę apibūdino, kaip “atitikties užtikrinimą”. Aptardamas kokybę, K. Ishikawa teigė: “į kokybę reikia žiūrėti labiau kaip į procesą, ne rezultatą”....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3668 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • I. Kokybės vadybos teorija 3
  • 1.1Kokybės vadybos samprata 3
  • 1.2 Kokybės vadybos priemonės 4
  • 1.3 Nuolatinis kokybės gerinimas 6
  • II. Kokybės vadybos praktika 9
  • 2.1 Kokybės vadyba nuo teorijos iki praktikos 9
  • 2.2 Kokybės vadybos įtaka vartotojui 11
  • 2.3 Kokybės vaidmuo atskiruose veiklos sektoriuose 12
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 15
  • Literatūra 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (3668 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos referatas
  • 17 psl., (3668 ž.)
  • Word failas 205 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt