Kokybė darbo vietoje dabar reiškia daugiau negu sukurti geresnį nei vidutinį produktą už prieinamą kainą. Šiandien kokybė reiškia nuolat gerėjančius produktus ir paslaugas konkurencine kaina; tai reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti.
,,Kas yra kokybės išsilavinimas?" Kokybės išsilavinimas priklauso nuo to, kokie tikslai ir kaip rengiamasi tą išsilavinimą panaudoti. Kokybės išsilavinimo apibrėžime turi būti pripažįstama, jog bet kuris išsilavinimas yra sistemos dalis. Kokybė, kurioje nors sistemos dalyje, gali būti puiki, tačiau blogesnė kokybė kitose sistemos dalyse gali paskatinti viso kokybės išsilavinimo sumenkėjimą.
Kokybė - sudėtinga sąvoka, tapusi viena iš visuotinai patraukliausių visoje vadybos teorijoje. Šiandien tikrai vykdoma kokybės revoliucija. Šis susirūpinimas kokybe turi istorines šaknis, tačiau pakanka pasakyti, jog šiandien kiekvienas verslas nori turėti kokybiškus produktus ir paslaugas, o tai yra suprantama kaip geresni už vidutinius, produktai ir paslaugos, atitinkantys reikalavimų lygį, ir kuriuos vartotojas pajėgia įsigyti.
Sąvoka “kokybė", kokia ji naudojama vadyboje, reiškia šiek tiek daugiau negu mūsų neoficialus ,,geresnio negu vidutinis produkto už prieinamą kainą" apibrėžimas. Ji taip pat reiškia, jog dėmesį būtina sutelkti į vis geresnių produktų gamybą bei paslaugų teikimą vis konkurencingesnėmis kainomis. Ir tai reiškia - daryti teisingus dalykus organizacijoje iš karto, o ne daryti ir po to taisyti klaidas. Dėmesį sutelkdamos į teisingų dalykų padarymą iš karto, organizacijos išvengia didelių išlaidų, susijusių su perdarymu.
Neseniai Marshallas Sashkinas ir Kennethas Kiseris pamėgino apibrėžti visuotinės kokybės vadybą (VKV), nors jie ir pripažįsta, kad jų apibrėžimas neaprėpia visų būtinų atspalvių, reikalingų tikram supratimui. Savo sampratoje jie pamėgino pagauti W. Edwardso Demingo kokybės filosofijos esmę: ,,VKV reiškia, jog organizacijos kultūra remia nuolatinį vartotojų pasitenkinimo užtikrinimą, naudojant integruotą priemonių, metodų ir mokymo sistemą. Į šią sąvoka įeina nuolatinis organizacijos procesų tobulinimas, o jo rezultatas -aukštos kokybės produktai ir paslaugos.
Daugelis dėmesį kokybei supranta kaip vieną svarbiausių konkurencinių šiandienos ir rytdienos klausimų. Iš tikro, kokybė gali būti vienas...
Šį darbą sudaro 2257 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!