Lietuvoje įtvirtinant rinkos ekonomiką, atsiranda būtinybė didinti prekių ir paslaugų konkurencingumą. Aiškėja, kad negarantavus prekių ir paslaugų kokybės, praktiškai neįmanoma spręsti jų konkurencingumo klausimų. Be to, reikia ir profesionalių kokybės specialistų. Gamintojas ar pardavėjas turi siekti, kad jo prekės ne tik patenkintų vartotojo poreikius, bet ir atitiktų privalomuosius reikalavimus, didėjančios kainos laiduotų jų geresnę kokybę. Tai turi užtikrinti ir valstybės kokybės garantijų sistema. Ją sudaro tarpusavyje susijusių kokybės vadybos, standartizacijos, metrologijos, sertifikacijos bei akreditacijos sistemų kompleksas. Jį galima nagrinėti kaip vieną sudėtingą valdymo sistemą, sąlygiškai pavadintą valstybės kokybės sistema. Šią sistemą sudaro standartizacijos, metrologijos, akreditacijos ir vartotojų teisinės gynimo įstaigos, akredituotos bandymų kalibravimo laboratorijos. Išsivysčiusios šalys skiria didelį dėmesį visuotinei kokybės vadybai. Tuo tikslu Lietuvoje sukurta Nacionalinė kokybės programa, kurios įgyvendinimą koordinuoja Kokybės taryba, susidedanti iš a) mokslo, mokymo ir propagavimo; b) valstybinio produktų kokybės reglamentavimo ir rinkos priežiūros; c) kokybės skatinimo komisijų.
• vartotojo reikalavimų tenkinimas. Kokybės lygis yra vartotojo pasitenkinimo gaminio parametrais ir ypatybėmis lygis.
Senoji ir naujoji pažiūros į kokybe (2 š.,13p.).
jei nesugedę, netaisyk nuolatinis gerinimas
priežiūra=kokybė VKV
Darbuotojų pasyviojo patarimo sistemos; aktyviosios kokybės grupės
įsitraukimas laimėti – prarasti strategiją; abipusio laimėjimo strategija;
daugiausia vienas patobulinimas tuzinas ar daugiau patobuli-
vienam darbuotojui per metus nimų darbuotojui per metus
Dėmesio pelnas per trumpą laiką ilgalaikis išlikimas
centras
Juranas glaustai apibrėžia kokybę kaip “tikimą vartoti”, kuris reiškia ir ydų nebuvimą, ir daugybę elementų, reikalingų visapusiškoms vartotojo reikmėms tenkinti. Toliau jis nurodo du “tikimo vartoti” parametrus: projekto kokybę ir atitikimo lygį. Nepaisant kokybės ir lygio apibrėžimų tikslumo, kokybė, lygis ir tenkinimas galutinai nustatomi tada, kai vartotojas suvokia bendrąją gaminio vertę ar jo tikimą vartoti konkurencijos požiūriu.
2. Kokybės vadyba
Pramonės, komercinės ar vyriausybinės organizacijos teikia produktus, kuriais norima patenkinti klientų poreikius ir (arba) reikalavimus. Didėjanti pasaulinė konkurencija sąlygoja vis didėjančius su kokybe susijusius reikalavimus. Kad galėtų konkuruoti ir išlaikytų gerą ekonominę būklę, organizacijos (tiekėjai) turi naudoti vis rezultatyvesnes ir efektyvesnes sistemas. Tokių...
Šį darbą sudaro 3290 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!