Modelio žvalgyba apibrėžiama kaip nuolatinis kieno nors gaminių, paslaugų bei praktikos matavimas ir gretinimas su geriausiais pasaulio modeliais ir tokiu būdu gautos informacijos naudojimas gerinimui planuoti bei skatinti. Ši žvalgyba ėmė populiarėti JAV devintojo dešimtmečio pradžioje, kai bendrovės pradėjo ieškoto naujų būdų savo varžovams įveikti.
Modelio žvalgyba taip pat aprašoma kaip procesas, kuriuo bendrovės numato pagrindines savo firmų gerinimo sritis, atrenka ir tiria tų sričių geriausius kitų praktikos būdus, diegia naujus procesus bei sistemas, kad padidintų savąjį darbo našumą bei kokybę.
1. Gerinti savo pramonės darbą.
2. Atskleisti skirtumus tarp įsivaizduojamo ir faktinio konkurncinio atlikimo lygmenų.
3. Įveikti pasitenkinimą savimi.
4. Duoti postūmį kultūrai keisti.
5. Iš anksto įspėti, jog bendrovės ima atsilikti nuo bendraamžių grupės.
6. Padėti rasti naujų technologijų ir praktikos.
7. Patikrinti, ar bendrovės strateginė kryptis yra tinkama.
8. ustatyti kriteriju, kaip kelti darbo gerinimo matavimo užduotis.
Norėdamos įsigyti informacijos, bendrovės gali taikyti modelių žvalgybos metodą. Modelių žvalgybai reikia glaudaus bendravimo su kitomis firmomis. Nes šios žvalgybos tikslas – suprasti šių firmų organizaciją bei operacijas ir palyginti su savo bendrove; atrasti geriausios firmos kurios nors funkcijos paslaptis, funkciją patobulinti, o paskui integruoti.
Modelių žvalgybą galima taikyti visais verslo aspektais, bet pagrindinės yra dvi:
• gaminiai ir paslaugos;
• funkcijos ir procesai.
Nors pagrindinės sričių yra tik dvi, bet iš viso esama trijų aiškių bet kurios firmos žvalgymo tipų operacijoms gretinti. Pirmas tipas – žvalgamos vidinės operacijos. Antrasis tipas – žvalgyti svarbiausius savo varžovus. O trečias, (šis tipas laikomas geriausiu) kai firma gretina save su kurios nors pramonės šakos bendrovėmis, kai žmonių pareigos galima gretinti su savųjų pareigomis ir kai žmonės yra iš pačių geriausiųjų atlikėjų. Pasirinkus pirmam taikiniui bet kurį tipą, bendrasis požiūris ir bendrosios išvados paprastai būna panašios.
Nors šis metodas yra gana neblogas, vis dėlto smulkaus verslo bendrovės vengia modelių žvalgybos, nes savininkai suvokia, kad tiesioginės išlaidos ir darbuotojų įpareigojimas per daug kainuos.
Yra 12 pakopų, kurios atspindi modelių žvalgymo procesą:
1....
Šį darbą sudaro 3399 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!