Kai kinta gyvenimo kokybė, tuomet didėja reikalavimai ir produktų bei paslaugų kokybei. Kiekvienas vartotojas nori, kad produktas ar paslauga, už kurią buvo sumokėta atitiktų kainą ir tarnautų ilgą laiką. Taigi galime teigti, kad visuotinės kokybės vadyba yra svarbi, kad būtų mažiau nesusipratimų dėl paslaugos ar prekės kokybės. Visuotinės kokybės vadyba yra vadybos filosofija ir metodai, kuriuos naudodama organizacija gali nuolat tobulėti, siekti, kad būtų kuo geriau patenkinti suinteresuotųjų šalių poreikiai, gali gerinti produkto kokybę ir mažinti kaštus. Taip pat VKV yra svarbi ne tik organizacijai, bet ir darbuotojams. Ji skatina darbuotojus prieštarauti, jei matoma, kad kokybės politika vykdoma neefektyviai, ir reikalauti, kad tuo būtų pasirūpinta. Taigi kokybės vadyba yra svarbi vartotojams, darbuotojams ir organizacijoms.
Darbo tikslas – išanalizuoti darbuotojų vietą ir svarbą visuotinės kokybės vadyboje.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti kokybės vadybos ir visuotinės kokybės vadybos (VKV) sampratą, struktūrą bei veikimo esmę.
2. Išsiaiškinti, koks vadovo vaidmuo visuotinės kokybės vadybos sistemoje.
3. Sužinoti žmogiškųjų išteklių vadybos vaidmenį, esmę bei aptarti darbuotųjų pripažinimą ir įvertinimą visuotinės kokybės vadyboje.
4. Išanalizuoti darbuotojų įgaliojimų ir komandinio darbo svarbą VKV.
Metodika: mokslinės literatūros ir internetinių šaltinių analizė.
1. VISUOTINĖS KOKYBĖS VADYBOS SAMPRATA
Pirmą vadybos mokslo (gamybos vadybos) žingsnį 19 a. pab. žengė amerikietis Frederickas Tayloras (1856 – 1915). Tai lėmė poreikis didinti darbo našumą, nes 20 a. pr., ypač JAV, labai trūko kvalifikuotų darbininkų. F. Tayloras su savo artimiausiais padėjėjais Franku ir Lilian Džilbretais, V. Tomsonu, H. Ganttu atliko daug tyrimų pramonėje, statybose ir suformulavo racionalaus darbo organizavimo principus, kurie buvo kokybės vadybos ir visuotinės kokybės vadybos užuomazgos (Vanagas P., 2004).
Pirmiausia svarbu yra apibrėžti kokybės sąvoką, kuri apima ne tik tam tikro rezultato reikalavimų atitikimo laipsnį (kaip pvz. produkto), bet ir nusako kokybę gamyboje bei produkto lygio atitikimą, kurio reikalauja vartotojai (t. y. kokybė vartotojui). Vadyba, o mūsų analizuojamu atveju kokybės vadyba – tai koordinuoti veiksmai, kreipiantys ir valdantys organizacijos veiklą, susijusią su kokybe...
Šį darbą sudaro 7221 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!