Stipri konkurencija Lietuvos įmonėms užsienio rinkose skatina pradėti diegti pažangiausius vadybos metodus, kurių vienas – visuotinė kokybės vadyba. Yra daug kliūčių, sukeliančių problemas sėkmingai VKV plėtrai Lietuvoje, tačiau kokybės programos bei kitų strateginių projektų priėmimas ir vykdymas yra puiki pradžia.
Kokybė - sudėtinga sąvoka, tapusi viena iš visuotinai patraukliausių visoje vadybos teorijoje. Šiandien tikrai vykdoma kokybės revoliucija. Šis susirūpinimas kokybe turi istorines šaknis (tai aptarsime darbe), tačiau pakanka pasakyti, jog šiandien kiekvienas verslas nori turėti kokybiškus produktus ir paslaugas, o tai yra suprantama kaip geresni už vidutinius, produktai ir paslaugos, atitinkantys reikalavimų lygį, ir kuriuos vartotojas pajėgia įsigyti.
Ši darbą, apie organizacijos veiklos visuotinės kokybės vadybos atžvilgiu įvertinimą, sudaro 4 pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje atliekama literatūros analizė apie visuotinę kokybės vadybą, pagrindinius jos aspektus ir pritaikymo galimybes Lietuvos įmonėse. Antroje šio darbo dalyje aptariami teoriniai sprendimai, kuriais remiantis atliekamas visuotinės kokybės tyrimas AB “Audimas”. Trečioje šio darbo dalyje pateikiama AB “Audimas” veiklos visuotinės kokybės vadybos atžvilgiu įvertinimo tyrimai ir gauti susiteminti rezultatai. Darbas baigiamas išvadomis bei literatūros sąrašu, kuris padėjo atlikti šį darbą.
Kiekvienam vartotojui prekės, paslaugos kokybė visuomet buvo vienas svarbiausių faktorių. Didėjant prekių ir paslaugų apyvartai, plečiantis mainams tarp atskirų valstybių ir kontinentų, kokybės klausimas dar labiau aktualėja. Vartotojo apsaugai nuo nekokybiškos produkcijos kuriami valstybiniai ir tarpvalstybiniai standartai, įvairūs reikalavimai. Tai kas fiksuojama šiuose reikalavimuose prekei ar paslaugai, atspindi kurio nors periodo padėtį. Kartais standartai ar kitokie reikalavimai nespėjami keisti vis spartėjančiame technikos progrese.
Kita medalio pusė, kuri domina visus gamintojus, paslaugų tiekėjus: kaip pasiekti, kad kokybės reikalai būtų nuolat dėmesio centre. Šie dalykai priklauso nuo kiekvienos konkrečios įmonės darbuotojų darbinės veiklos, bet kokiai veiklai, darbui žmonės mokomi. Jeigu galima mokyti profesijos dalykų, tai kodėl negalima mokyti ir bendrųjų dalykų, liečiančių įvairias gamybos ir paslaugų sferas. Tokiems bendriems dalykams priklauso kokybės vadyba.
Kokybę lemia daug faktorių - tai ir mokymas, ir bendradarbių tarpusavio...
Šį darbą sudaro 5098 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!