5. verte pagrįstas (Kuo brangesnis tuo geresnis).
Kokybės vadyba (KV) – remiasi koncepcijomis kuriu svarbiausia
(1)VKV (aukštesnė, įgyvendinama per samonę).
(2) Tiekėjų ir vartotojų koncepcija:
KV prasideda vartotojų poreikių tyrimu ir vertinimu.
Santykiai su tiekėju turi būti partneriški ir ilgalaikiai, patikimi.
(3) Nulis defektu koncepcija – apima klaidų išvengimo programą, t.y. vadyba sutelkia darbuotojo pastangas siekti kokybės.
(4) Poka – yoke koncepcija – prevencinio pobudžio programa, kuri padeda atskleisti klaidas ankstyvoje gamybos stadijoje.
(5) Tinkamiausių laikų koncepcija (JIT) – nesiekia sandėliuoti, kaštai mažėja, kokybė nesikeičia.
(6) Laiko vadybos koncepcija – kaip per trumpiausią laiką sukurti didžiausią vertę esant mažiausiom sąnaudom.
(7) Lanksčios vadybos koncepcija – sutelkta į laiko ir išteklių taupymą, optimizuojant organizacijos struktūrą ir procesus.
(8) KAIZEN – orientuota į nuolatinį kokybės gerinimą. Darbuotojai privalo ne tik gerai dirbti bet ir nuolat gerinti darbo procesą.
(9) Demingo 14 punktų koncepcija:
1. apibrėžti pastovius tikslus gaminių ir paslaugų kokybei gerinti.
2. adaptuoti Demingo filosofiją / įsisavinti naują filosofiją. Kiekvienas darbuotojas turi vadovauti, tuo kad reikia įtikti vartotojo poreikiams.
3. panaikinti masinę ir ištisinė produkcijos kokybės kontrolę.
4. atsisakyti pirkti medžiagas ir žaliavas mažiausia kaina.
5. nuolatos tobulinti gamybos sistemą.
6. organizuoti mokymo dirbti ir kvalifikavimo sistemą.
7. tinkamai vadovauti.
8. panaudoti baimę.
9. panaikinti šūkius, raginimus, neaiškius tikslus.
10. panaudoti kiekybės planus.
11. panaikinti barjerus tarp visų dirbančiųjų. Panaikinti konkurenciją tarp padalinių. Panaikinti nesusikalbėjimą tarp padalinių.
12. panaikinti kliūtis, trukdančias didžiuotis darbo rezultatais.
13. organizuoti aktyvią švietimo programą.
14. kokybės gerinimą įtvirtinti visoje organizacijoje nuo viršaus iki apačios.
Rekomenduojama naudoti Demingo ratą: planuok, daryk, tikrink, veik.
VKV reiškia, kad užsiimama tiesiogiai ne tik produkcijos kokybe, bet ir visais ją užtikrinančiais veiksniais: tiekimu, įranga, gamybos metodais, personalo mokymu, motyvacija ir t.t.
VKV yra santrumpa, apimanti visuotinį (nuoširdų) kiekvieno nario dalyvavimą, visuotinę kokybę (nenutrūkstamą poreikių ir lūkesčių tenkinimą) ir vadybą (aktyvus procesas valdomas iš viršaus).
VKV –tai valdymo/vadovavimo stilius, kiekvienam organizacijos nariui priskiriantis atsakomybę už galutiniam vartotojui suteiktą kokybę. VKV įgyvendinimas priklauso nuo vadovų.
VKV remiasi keliais modeliais:
1. VKV remiasi kokybės vadybos sistema...
Šį darbą sudaro 3194 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!