VKV(TQM) yra koncepcija, kad kokybė gali būti valdoma ir kad tai yra procesas.
Visuotinė (Total) – Kokybė apima kiekvieną ir visas veiklas, atliekamas kompanijoje.
Kokybė (Quality) – Atitiktis reikalavimus (vartotojo poreikių tenkinimas).
Vadyba (Management) – Kokybė gali ir privalo būti valdoma.
VKV(TQM) - Kokybė valdymo procesas. Tai turi būti nuolatinis gyvenimo būdas ir viso to, ką mes darome, taip pat nesibaigiančio tobulinimo filosofija.
VKV – tai tarsi kelionė į tobulumą, kai kiekvienas organizacijos narys orientuotas į nepertraukiamą proceso tobulinimą, nukreiptą į vartotojo pasitenkinimo didinimą.
Pagal ISO 9000 – VKV yra nesibaigiančio tobulinimo filosofija.
VKV – tai vadybos metodas, kuriuo stengiamasi nuolatos gerinti organizavimo principus, tai sudėtinga vadybos sistema su tiesioginiais ir grįžtamais ryšiais organizuotais taip, kad būtų užtikrinta produkto, paslaugos kokybės tobulėjimo tendencija.
VKV – suprantama kaip procesas be pabaigos, skirtingai nuo programos, kuri turi aiškiai nustatytą pradžią ir pabaigą.
VKV kartais vadinama nuolatiniu kokybės gerinimu. Apskritai VKV yra vadybos metodas, kuriuo stengiamasi nuolatos gerinti organizavimo procesus. Jis reikalauja atsidėjimo, drausmės ir nuolatinių pastangų. Nors ir nepatikima stengtis daroma kalbant apie VKV. Galima tvirtai sakyti, jog VKV nėra:
• vadybos žingsnis atgal,
• daugiau apdovanojimų su mažomis dabartinės struktūros pataisomis,
• „man gerai sekasi – jums gerai sekasi“ tonacija,
• darbuotojų planas įsidarbinti visam gyvenimui,
• greitas ir lengvas įdiegimas,
• vadybos užgaida,
• japoniška vadyba,
• tiesiog vadyba lankantis tai čia, tai ten,
• tiesiog statistikos kontrolės ir kokybės būreliai.
[V. Dikavičius, S. Stoškus „Visuotinės kokybės vadyba“ Kaunas. Technologija 2003]
VISUOTINĖS KOKYBĖS VADYBA (1970-1990M.)
Kai Japonijos gaminiai pradėjo stumti JAV produktus iš pasaulinės rinkos, buvo giliai iš esmės analizuojamos JAV produktų prastesnės kokybės priežastys. Žinomi kokybės užtikrinimo metodai, bedefektė gamyba, statistiniai kokybės valdymo metodai buvo pernelyg riboti šiai sudėtingai problemai spręsti. Buvo būtina naujais kokybės vadybos metodais grįsti kompanijų vystymo strategiją konkurencingumui gerinti. Priimtas sprendimas kokybę apibrėžti pirkėjo požiūriu.
Šio požiūrio esmė apibendrinta pranešime Amerikos Kokybės valdymo asociacijai:
• Nėra tokių, kurie tiekia produktą, o yra tie, kuriems tarnaujama, t.y. pirkėjai, vartotojai...
Šį darbą sudaro 3275 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!